گوشی اندرویدی اوپو آ 57

گوشی اندرویدی اوپو آ 57 رونمایی شد؛ میان‌رده‌ای قابل احترام با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

روز گذشته در گزارشی مفصل به جریانات بازار موبایل چین پرداختیم. در آن مقاله می‌خوانید که شرکت اوپو موفق شده به عنوان یکی از برترین فروشندگان گوشی‌های موبایل در کشور چین خودنمایی کند و در سه ماهه سوم سال جاری در صدر جدول فروشندگان قرار گیرد. حال به نظر می‌رسد که نوبت به معرفی یک گوشی میان رده ای دیگر با برند اوپو رسیده است. گوشی موبایل اوپو آ 57 نام تازه‌ترین دستاورد میان‌رده‌ای شرکت اوپو است که چند ساعت پیش در کشور چین رونمایی شد.

این گوشی از یک نمایشگر 5.2 اینچی با پنل LCD، یک شیشه 2.5D و همچنین وضوح 720×1280 پیکسل بهره می‌برد که از آن می‌توان به عنوان یک گزینه متوسط برای یک گوشی میان رده نام برد. این گوشی توسط یک چیپست کاملا میان رده ولی مدرن اسنپدراگون 435 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی مدیریت می‌شود. همچنین در کنار آن ما یک پردازنده گرافیکی آدرنو 505، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت را نیز خواهیم داشت. البته یک اسلات کارت حافظه نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا بتوانند توسط یک کارت اس دی، ظرفیت گوشی خود را به 128 گیگابایت بیافزایند.

گوشی موبایل اوپو آ 57 (Oppo A57) از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که نمی‌تواند امروزه دیگر قابلیت بزرگی به حساب آید، چرا که اغلب گوشی‌ها حتی مدل‌های ارزان‌قیمت نیز به چنین قابلیتی مجهز هستند. در بخش دوربین گفتنیست، یک لنز 16 مگاپیکسلی با اپرچر f/2.2 و مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز لیزری بر روی قاب پشتی نقش بسته است.

گوشی اندرویدی اوپو آ 57

گوشی اندرویدی اوپو آ 57

گوشی میان رده‌ای اوپو آ 57 مجهز به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

همچنین برای عاشقان تصاویر سلفی و مکالمات تصویری نیز یک دوربین باشکوه 13 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی دیده می‌شود. در شرایطی که حتی گوشی‌های مدرن حال حاضر بازار نیز اغلب از یک دوربین سلفی 5 الی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برند، بی‌تردید 13 مگاپیکسل می‌تواند (حداقل بر روی کاغذ) شگفت انگیز باشد. اندروید 6.0 مارشمالو همراه با رابط کاربری ColorOS 3.0 میزبان کاربران بوده و یک باتری با ظرفیت 2900 میلی‌آمپر ساعت نیز می‌تواند برای چنین گوشی کم مصرفی یک نکته بسیار مثبت تلقی شود.

اوپو آ 57 (Oppo A57) در کنار سخت افزار خوبی که برای کاربران معمولی دارد، از ضخامت بسیار مناسب 7.65 میلی‌متر و وزن 147 گرم برخوردار است. علاوه بر این تنها در دو رنگ گلد و رزگلد روانه بازار خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها گوشی میان رده جدید اوپو از تاریخ 22 آذر ماه و با قیمت 231 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*