موبایل هواوی پی 10

موبایل هواوی پی 10 اینبار با نمایشگر خمیده و فاقد کلید هوم دیده شد

موبایل هواوی پی 10 ، پرچمدار آینده شرکت هواوی و جانشین مدل P9 است که تا چند ماه دیگر از آن رونمایی خواهد شد. گوش پی 9 به قدری خوش درخشید که رکورد بسیار بالایی از فروش را برای این شرکت چینی به ارمغان آورد و در واقع توقع منتقدان را از نسل آینده این گوشی و در مجموع برند هواوی بالا برده است. حال هر چه به رونمایی از این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات، اطلاعات و تصاویر بیشتری از این محصول به بیرون درز پیدا می‌کند.

تا بدین لحظه اخبار زیادی از این گوشی شنیده شده است. یک روز خبر مجهز بودن آن به یک اسکنر اثر انگشت التراسونیک به بیرون درز می‌کند و روز دیگر گفته می‌شود این هندست در دو مدل مختلف صفحه تخت و صفحه منحنی وارد بازار خواهد شد. علاوه بر آن، از بعد سخت افزاری این موبایل چینی نیز اخبار و حواشی مبنی بر مجهز بودن به نمایشگر 5.5 اینچی Quad HD، چیپست اسنپدراگون 960 همراه با رم 4 گیگابایتی شنیده می‌شود.

اگر به خاطر داشته باشید، چند روز قبل هم  تصاویر سه بعدی از گوشی هواوی P10، پرچمدار بعدی شرکت هواوی منتشر شد. در آن تصویر نمایشگر گوشی مذکور به سبک گلکسی اس 7 اج سامسونگ خمیده بود اما چیز عجیب و غریبی در دنیای موبایلی را نیز به همراه داشت که ما تا به آن را ندیده بودیم. در آن تصاویر، موبایل هواوی پی 10 علیرغم آنکه از یک کلید هوم فیزیکی در قسمت جلویی خود بهره می‌برد، یک سنسور اثر انگشت نیز بر روی قاب پشتی آن نقش بسته بود که تا به حال چنین چیزی را ندیده بودیم.

مشخص است که کمپانی‌های تولیدکننده همواره از یک کلید هوم فیزیکی در قسمت جلویی گوشی همراه با یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر آن استفاده می‌کنند تا قسمت پشتی گوشی عاری از هرگونه ناهنجاری اضافی باشد. به همین خاطر آن تصویر کمی ذهن ما را مشغول کرده بود.

موبایل هواوی پی 10

رندرن سه بعدی موبایل هواوی پی 10

کلید فیزیکی درکار نخواهد بود؟

خوشبختانه سازندگان این مدل سه بعدی به اشتباه خود پی برده‌اند و امروز شاهد ارسال تصاویر مفهومی جدیدی از سوی آن‌ها هستیم. در حال حاضر نسبت به این رندرها می‌توان گفت که کلید فیزیکی جای خودش را به یک لوگو شرکت هواوی داده است و دیگر خبری از آن در قاب جلویی نیست. بنابراین به نظر می‌رسد که اسکنر اثر انگشت در همانند نسل‌های گذشته در قسمت پشتی این گوشی قرار خواهد داشت. هرچند به طور کلی به جز نمایشگر لبه خمیده، در طراحی این رندر سه بعدی تغییرات بزرگی را نمی‌بینیم و نمای آن شبیه به محصولات سال‌های اخیر این برند چینی است.

عرضه یک مدل جدید همراه با موبایل هواوی پی 10 با رنگ مشکی شبیه به آیفون 7 جت بلک

پیش از آن که رندرهای سه بعدی موبایل هواوی پی 10 را ببینیم، اطلاعاتی در خصوص عرضه مدلی در یک رنگ خاص مشکی شنیده بودیم. مدلی که شبیه به جت بلک آیفون 7 مشکی براق خواهد بود تا به زیبایی‌های این گوشی اندرویدی چینی بیافزاید. علاوه بر این همچنان دو دوربین برند لایکا نیز در قسمت پشتی نمایان هستند که این می‌تواند شامل نسل جدید دوربین‌های سری پی هواوی باشد. لازم به ذکر است که بر اساس شنیده‌ها، هواوی اوایل سال 2017 میلادی از موبایل هواوی پی 10 (Huawei P10) رونمایی خواهد کرد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم طی هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون درز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*