آیفون 8 با نمایشگر منحنی

احتمال عرضه یک مدل از آیفون 8 با نمایشگر منحنی در سال 2017

در پی درز شایعاتی مبتنی بر احتمال به‌کار‌گیری نمایشگری OLED با وضوح تصویری به مراتب بیشتر نسبت به پنل‌های تولید شده توسط سامسونگ در آیفون بعدی، وال‌ استریت ژورنال نیز به تازگی در گزارشی تصریح کرده که احتمالا سال آینده یک مدل از آیفون 8 با نمایشگر منحنی در سال 2017 عرضه خواهد شد.

بدون شک 2017 یکی از جنجالی‌ترین سال‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند خواهد بود، زیرا از یک سو سامسونگ تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا گلکسی اس 8 (GALAXY S8) را با امکاناتی متمایز در جهت پر کردن جای خالی گلکسی نوت 7 به بازار عرضه کند. در سوی دیگر اپل نیز به مناسبت دهمین سال آیفون می‌کوشد آیفون 8 را به عنوان گل سرسبد گوشی‌های هوشمند خود عرضه نماید، چرا که تمام تحلیل‌گران معتقدند اگر این امر روی ندهد، فروش آیفون‌های سال آینده با کاهش بی سابقه‌ای روبه‌رو خواهد شد.

به هر حال وال‌ استریت ژورنال به تازگی در مقاله‌ای مدعی شده که اپل سال آینده 3 مدل گوشی همراه جدید به بازار عرضه خواهد کرد. آیفون 8 با نمایشگر منحنی ، پرچمدار بعدی کوپرتینوها خواهد بود که به ادعای منبع خبر، به نمایشگری OLED با وضوحی بیش از آنچه تاکنون در گوشی‌های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته تجهیز خواهد شد.

آیفون 8 با نمایشگر منحنی با قیمتی به مراتب بیشتر از آیفون 7 پلاس به بازار خواهد آمد

همان‌طور که در جریان هستید، باکیفیت‌ترین پنل نمایشگر ساخت سامسونگ در گوشی گلکسی اس 7 اج با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل یا همان QHD استفاده شده است، از این رو اگر شایعات فوق صحت داشته باشند، دور از ذهن نخواهد بود که آیفون 8 به نمایشگری با وضوح تصویر 2K یا حتی 4K تجهیز شود. به علاوه اگرچه روز گذشته اخباری مبنی بر احتمال تامین بخشی از نمایشگرهای آیفون نسل بعدی توسط سامسونگ منتشر شد، با این حال وال‌ استریت ژورنال معتقد است اپل اغلب نمایشگر این محصول را توسط شرکت‌های چینی تامین خواهد کرد و کره‌ای‌ها صرفا در بحث تامین قطعات داخلی همچون حافظه رم این گوشی مشارکت می‌کنند.

بر کسی پوشیده نیست آیفون 8 با نمایشگر منحنی به مراتب با قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های کنونی آیفون به بازار عرضه خواهد شد و دلیل این امر نیز هزینه بالای تامین پنل‌های OLED نسبت به نمایشگرهای IPS LCD است. منبع خبر در پایان گزارش خود علی‌رغم آن‌که مدعی‌ست آیفون بعدی با تغییراتی اساسی سرانجام با نام آیفون 7 اس به بازار عرضه می‌شود، با این حال ما معتقد هستیم که به‌روزرسانی‌های این محصول به قدری شگفت‌انگیز خواهد بود که شرکت سازنده سرانجام نام آیفون 8 را برای آن انتخاب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه ایفون ادج بزنه اخر اسکی رفتنه هااااا

  2. طبق روال آیفون بعدى آیفون 7s خواهد بود و شاید آیفونى خارج از این روال اسم گذارى هر ده سال یکبار گوشى آیفون 10 _20 _ 30 بزند