مشخصات مدل 2017 گلکسی ای 7 سامسونگ فاش شد

مشخصات مدل 2017 گلکسی ای 7 سامسونگ فاش شد

یکی از گوشی های سری A سامسونگ که به تازگی اخبار و شایعات بسیار زیادی پیرامون آن منتشر می‌‌شود، نسخه جدید گوشی گلکسی ای 7 است. امروز نیز اطلاعات و مشخصات مدل 2017 گلکسی ای 7 سامسونگ (Samsung Galaxy A7 2017) در رابطه با گواهینامه FCC لو رفت. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا به مرور این سری از اطلاعات بپردازیم.

بخشی از مشخصات مدل 2017 گلکسی ای 7 سامسونگ قبلا در هنگام دریافت تاییدیه سازمان بلوتوث لو رفته بود. علاوه بر آن قسمتی دیگر از این سری از اطلاعات نیز در وب سایت مربوط به واردات و صادرات هند موسوم به Zauba فاش شد. از طرفی به تازگی در بنچمارک آنتوتو نیز مشخصات این گوشی پدیدار شد.

مشخصات مدل 2017 گلکسی ای 7 سامسونگ

بر اساس تمامی موارد فاش شده تا به امروز، هم اکنون می‌دانیم که نسخه 2017 گلکسی ای 7 سامسونگ از تراشه اگزینوس 7870 این شرکت کره‌ای استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن این محصول به نمایشگری 5.5 یا 5.7 اینچی مجهز خواهد شد. میزان دقت تصویر این صفحه نمایش معادل فول اچ دی (1080p) برآورد می‌شود.

دیگر مشخصات فنی این گوشی شامل برخورداری آن از دوربینی با دقت 16 مگاپیکسل است. از طرفی انتظار داریم دوربین سلفی آن نیز به سنسوری با دقت نسبتا بالای 16 مگاپیکسل مجهز گردد. این گوشی از میزان حافظه رم سه گیگابایتی استفاده خواهد کرد. میزان حافظه داخلی پیشفرض گوشی نیز 32 یا 64 گیگابایت خواهد بود. در نهایت وجود حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بر روی گوشی نیز مورد تایید این دسته از گزارشات قرار گرفته بود.

جالب است بدانید که به تازگی خبرهایی منتشر شده است مبنی بر آن که این گوشی از سوی سامسونگ به طور رسمی در منطقه اروپا به فروش گذاشته نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*