گلکسی اس 8 سامسونگ

شایعه : گلکسی اس 8 سامسونگ دارای دوربین دوگانه نخواهد بود

نمایشگاه MWC 2017 میعادگاه تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و انتظار داریم گوشی‌های بالا رده مختلفی همچون سری جدید اکسپریا سونی، گوشی‌های جدید نوکیا و صدالبته گلکسی اس 8 سامسونگ (Galaxy S8) طی روند برگذاری آن معرفی شوند. در همین حال شاهد درز شایعات بیشتری در رابطه با ویژگی‌های پرچمدار جدید کره‌ای‌ها که باید جای خالی گلکسی نوت 7  را به خوبی پر کند هستیم. ساعاتی پیش یک منبع چینی معتبر نزدیک به سامسونگ که سابقه خوبی در پوشش اطلاعات محصولات این شرکت پیش از رونمایی رسمی دارد، مدعی شد گلکسی اس 8 در قاب پشتی به ماژول دوربین عادی مجهز خواهد شد و خبری از دوربین دوگانه در این محصول نیست.

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ درصدد است تا پرچمدار بعدی خود را با بیشترین امکانات جدید ممکن عرضه کند تا شاید خاطره رسوایی نوت 7 را پاک کند. در همین حال اگرچه تا پیش از این شایعات متعددی در رابطه با به‌کار‌گیری دوربین دوگانه در این محصول منتشر شد، اما امروز یک منبع چینی معتبر خبر از تغییر استراتژی شرکت کره‌ای در این رابطه خبر داد به طوری که به احتمال زیاد گلکسی اس 8 سامسونگ به یک دوربین ارتقا یافته‌ی 13 مگاپیکسلی ساخت سونی تجهیز خواهد شد.

گلکسی اس 8 سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

همان‌طور که در جریان هستید، اغلب تولیدکنندگان مطرح جهانی از اپل گرفته تا هواوی، پرچمداران 2016 خود را به دوربین دوگانه که قادر است عمق تصاویر واضح‌تری را ثبت کنند، تجهیز کرده‌اند و این در حالی‌ست که سامسونگ به دلایلی که هنوز به طور دقیق مشخص نیست، قصد دارد به جای ماژول دوربین دوگانه، از یک دوربین واحد در پرچمدار بعدی خود استفاده کند.

به هر حال اگر شایعات فوق به حقیقت تبدیل شود، گلکسی اس 8 سامسونگ با برخورداری از سخت افزاری همچون اسکنر اثر انگشت اپتیکال، صفحه نمایشی دو لبه خمیده با وضوح Quad HD یا 2K، تراشه اسنپدراگون 830 یا اگزینوس 8895، چیپ 8 گیگابایتی حافظه رم، سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین با قابلیت فوکوس خودکار اسکنر عنبیه و دستیار صوتی Bigsby است اوایل سال آینده از راه خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ هنوز قدرت اینو نداره!! سامسوگ خیلی خیلی محتاط عمل میکنه!!! همیشه آخرین برندیه که تو آوری های جدید رو استفاده میکنه!! مثل: NFC و حسگر اثر انگشت و حسگر عنبیه چشم و….