اطلاعات جدیدی از گوشی لنوو ZUK Edge منتشر شد

اطلاعات جدیدی از گوشی لنوو ZUK Edge منتشر شد

یکی از گوشی‌های موبایلی که به تازگی خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد آن در حال انتشار است، گوشی لنوو ZUK Edge بوده و به تازگی نیز اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است؛ با گجت نیوز همراه باشید تا اخبار جدید مربوط به این گوشی سطح بالا را با یکدیگر مرور کنیم. 

انتشار اخبار و شایعات مربوط به این گوشی زمانی آغاز شد که اطلاعات و مشخصات آن در وب سایت رگولاتوری چینی تنا فاش شد. پس از آن نیز دوباره تصاویر و عکس‌هایی از گوشی لنوو ZUK Edge در رسانه‌ها خبرساز شد و باز هم تصاویری زنده از این محصول در فضای مجازی انتشار یافت. با این که در تصاویر فاش شده، دو رنگ بودن بدنه این گوشی تایید شده بود، اما حالا تصویری باکیفیت (عکس بالا) از این گوشی در اختیار داریم که می‌توانیم با قاطعیت بیشتری در این زمینه اظهار نظر کنیم. در حقیقت حالا می‌دانیم که یکی از نسخه‌های رنگی گوشی لنوو ZUK Edge با طراحی سفید و طلایی راهی بازارهای فروش خواهد شد.

با انتشار این تصویر باکیفیت، حالا کارشناسان بهتر می‌توانند در مورد طراحی بدنه این گوشی اظهار نظر کنند و از طرفی عمل محاسبه نسبت مساحت نمایشگر به پنل جلویی دستگاه نیز کار بسیار آسان‌تری شده است. اما موضوع جالب‌تری که پس از انتشار این عکس باکیفیت متوجه آن شدیم مربوط به عدم وجود گوشه‌های منحنی نمایشگر است؛ این که واژه Edge همانند آن چیزی که در گوشی‌‌های شرکت سامسونگ سراغ داشتیم را در محصول جدید لنوو نخواهیم دید. شاید بهترین حالتی که بتوان مشاهده کرد مربوط به فناوری 2.5D باشد که کاربر بیشتر احساس گرد و صیقلی بودن کناره‌های گوشی را داشته باشند.

مشخصات فنی گوشی لنوو ZUK Edge

از نظر اطلاعات مشخصات فنی، وب‌سایت چینی تنا موارد بسیار زیادی را از این گوشی جدید فاش کرد. بر این اساس گوشی لنوو ZUK Edge از یک نمایشگر با ابعاد 5.5 اینچ استفاده خواهد کرد. این صفحه نمایش دارای دقت تصویر فول اچ دی (1080p) بوده و از این رو میزان چگالی تصویر بسیار خوبی را ارائه خواهد داد. دستگاه از تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 821 کوالکام استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی به حسگری با دقت 13 مگاپیکسل مجهز خواهد شد و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

با این که در این وب‌سایت میزان حافظه رم لنوو ZUK Edge چهار گیگابایت ذکر شده بود، اما طی اطلاعاتی که در بنچمارک آنتوتو لو رفت، میزان حافظه رم این محصول معادل شش گیگابایت در نظر گرفته شده بود. بنابراین احتمال می‌دهیم دو نسخه از این گوشی وارد بازار شود. یکی از نسخه‌ها دارای چهار گیگابایت حافظه رم بوده و دیگری نیز حافظه رم شش گیگابایتی خواهد داشت.

اما امروز دوباره اطلاعات جدیدی از این محصول حرفه‌ای منتشر شد و آن هم مربوط به قیمت گوشی لنوو ZUK Edge است. این دستگاه در بازار گوشی‌های هوشمند با قیمت 2699 یوآن (معادل 390 دلار) به فروش خواهد رسید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که با توجه به قیمت این گوشی و در صورت صحت داشتن این موضوع، لنوو ZUK Edge ارزان‌قیمت‌ترین دستگاهی خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام استفاده می‌کند. دوباره یادآوری می‌کنیم که هفته آینده این گوشی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. درود بر lenovo

    معنی اسمش برازندشه

    معنی اسمش افسانه نو هست