موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1

موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1 با قابلیت تامین برق یک خانه معرفی شد

یک شرکت اتریشی از موتورسیکلت برقی جدید خود رونمایی کرد. موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1 علاوه بر برخورداری از باتری و محدوده حرکتی مناسبی نسبت به نمونه‌های مشابه، توانایی تولید برق مورد نیاز یک خانه را دارد.

طرح برگزیده موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1 توانایی پیمودن 300 کیلومتر با یک بار شارژ کردن را دارد که این میزان محدوده حرکتی برای یک موتورسیکلت برقی بی‌سابقه است. قدرت موتور این وسیله نقلیه 19 اسب بخار بوده و حداکثر سرعت آن به 119 کیلومتر در ساعت می‌رسد. مهم‌ترین و جالب‌ترین ویژگی آن، تامین برق مورد نیاز یک خانه در حالت پارک کردن است. این موتورسیکلت می‌تواند به عنوان یک ذخیره باتری برای پنل‌های خورشیدی، مشابه آنچه که در Tesla PowerWall دیده بودیم، به کار برود. از دیگر قابلیت‌های Johammer J1 می‌توان به عملکرد بی سروصدا و سواری ایمن و متفاوت اشاره کرد.

موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1

موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1 با هر بار شارژ، حدود 300 کیلومتر را طی می‌کند و به گفته‌ی سازندگان آن، قرار است در آینده‌ی نزدیک شاهد افزایش ظرفیت باتری باشیم. این موتورسیکلت از سیستم قدرتی بهره می‌برد که در نوع خود کم‌نظیر است. موتور الکتریکی این وسیله‌ی نقلیه به چرخ عقب انتقال پیدا کرده و به این ترتیب دیگر احتیاجی به مجموعه سنگین جعبه‌دنده نیست. به لطف این قابلیت، استهلاک موتور و قطعات متحرک به حداقل می‌رسد.

موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1 در دو مدل عرضه می‌شود

موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1 در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، آبی، زرد و سبز به بازار عرضه می‌شود. این وسیله‌ی نقلیه در دو مدل معرفی شده که از نظر میزان باتری و محدوده حرکتی متفاوت هستند. J1-150 با قیمت 31 هزار و 600 دلار و مدل J1-200 با قیمت 34 هزار و 500 دلار به فروش خواهند رسید.

موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خب با این قیمت بالا کی میخره ؟ چون پول یک ماشین هست