اولین تیزر تبلیغاتی گوشی جیونی ام 2017 با باتری غول پیکر 7 هزار میلی‌آمپری منتشر شد

اگر شما نیز از آن دسته افرادید که بنا به شرایط کاریتان ممکن است روزها از دسترسی به پریز برق برای شارژ کردن گوشی همراهتان دور باشید، بدون شک گوشی جیونی ام 2017 که به تازگی تیزر تبلیغاتی آن به بیرون درز پیدا کرده به کارتان خواهد آمد، زیرا انرژی قطعات آن را قرار است یک باتری 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین کند.

بر کسی پوشیده نیست طی چند سال اخیر، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های همراه از هر ترفندی به منظور افزایش سرعت شارژ و در سوی دیگر افزایش عمر شارژ باتری گوشی‌های خود دریغ نکرده‌اند. در همین حال اگرچه عمر شارژ باتری گوشی‌های هوشمند کنونی موجود در بازار نسبت به گوشی‌های کلاسیک چند سال قبل افزایش پیدا کرده، با این حال به نظر می‌رسد بایستی منتظر دو برابر شدن ظرفیت باتری گوشی‌های نسل جدید نیز باشیم.

در همین راستا به تازگی تیزر تبلیغاتی گوشی جیونی ام 2017 با حضور کارگردان و بازیگر مشهور چینی به بیرون درز پیدا کرده که بدون شک می‌تواند نوید بخش معرفی این گوشی موبایل در آینده‌ای نزدیک باشد.

گوشی جیونی ام 2017

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، گوشی جیونی ام 2017 مجهز به یک باتری 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که درون بدنه‌ای با ابعاد 155.2 در 77.6 در 10.65 میلی‌متر قرار گرفته است. لازم به ذکر است گلکسی اس 7 اج دارای باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و آیفون 7 پلاس نیز از باتری 1960 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، از این رو به ضرس قاطع باتری پرچم‌دار جدید جیونی رکورد دار ظرفیت باتری در گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

مشخصات احتمالی گوشی جیونی ام 2017

به هر حال از جمله ویژگی‌های احتمالی گوشی جیونی ام 2017 می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس 1.96 گیگاهرتز، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، دوربین دوگانه 13+12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و بهره گیری پیش‌فرض از اندروید 6 مارشملو اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*