موتو مودهای جدید گوشی موتو زد

موتورولا از موتو مودهای جدید گوشی موتو زد رونمایی کرد

شرکت موتورولا تحت لیسانس لنوو، اوایل سال جاری بود که از گوشی‌های جذاب و مدرن سری موتو زد خود رونمایی کرد. این خانواده که دارای سه عضو قدرتمند و جذاب است، از لوازم جانبی ماژولاری معروف به موتو مود استفاده می‌کنند که می‌توانند با نصب بر روی گوشی شما، امکانات جدیدی را به آن بیافزایند. موتورولا، امروز از موتو مودهای جدید گوشی موتو زد (مخصوص سه عضو موتو زد، موتو زد فورس و موتو زد پلی) رونمایی کرد. همان‌طور که پیش‌تر در شایعات نیز شنیده بودیم، این موتو مودهای جدید شامل یک داک خودرو به نام “Incipio Vehicle Dock” و همچنین یک قاب حاوی باتری اضافی به نام “Mophie Juice Pack” خواهند بود.

موتو مود جدید Incipio Vehicle Dock با قیمت 64.99 دلاری خود، از اندروید آتو پشتیبانی خواهد کرد و با استفاده از قابلیت مغناطیسی خود، اجازه می‌دهد تا کاربران بدون در دست داشتن گوشی به ناوبری، مکالمه، شارژ سریع گوشی و همچنین دستورات صوتی (همراه با بلوتوث و یا یک کاب aux) بپردازند.

موتو مودهای جدید گوشی موتو زد

موتو مود Incipio Vehicle Dock

یکی دیگر از موتو مودهای جدید این شرکت به نام Mophie Juice Pack نیز با قیمت 79.99 دلاری خود، مجهز به یک باتری 3150 میلی‌آمپر ساعتی است که نسبت به دیگر موتو مود این شرکت به نام “Incipio offGRID Power Pack” مجهز به باتری 2220 میلی‌آمپر ساعتی، قدرتمندتر است. گفتنی‌ست موتو مود offGRID اوایل سال جاری همزمان با رونمایی از گوشی های موتو زد معرفی شد و از همان زمان نیز فروش آن آغاز شده است. این پک قدرت جدید از شارژ سریع (به لطف کانکتور USB نوع C) نیز پشتیبانی خواهد کرد و با یک ویژگی به نام «حالت فعالیت مفید»، عمر باتری را تا 25 درصد افزایش می‌دهد.

موتو مودهای جدید گوشی موتو زد

موتو مود Mophie Juice Pack

فروش موتو مودهای جدید گوشی موتو زد

در حال حاضر موتو مودهای جدید شرکت موتورولا تنها با نسخه ورایزن وای فای گوشی های سری موتو زد (موسوم به Moto Z Droid Edition) به فروش خواهند رسید. با اضافه شدن این دو موتو مود، اینک تعداد موتو مودهای موجود در بازار به عدد شش رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*