برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید

معرفی 5 اپلیکیشن توانمند برای ضبط صفحه نمایش در اندروید + دانلود

برای برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید می‌توان کاربردهای فراوانی در نظر گرفت؛ یک گیمر به این وسیله قادر خواهد بود تا مراحل مختلف پیشرفت بازی خود را ضبط کرده و آن را برای نمایش به دیگران و یا مراجعه بعدی خود مورد استفاده قرار دهد. دیگر کاربران پر و پاقرص برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید را تهیه‌کنندگان ویدیوهای آموزشی شامل می‌شوند تا برای رکورد ویدیوهای خود به این وسیله اقدام کنند. توسعه‌دهندگان نیز به منظور نمایش چگونگی کارکردن با اپلیکیشن‌های خود می‌توانند از این دسته از برنامه‌های بر روی گوشی هوشمند استفاده کنند.

با برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید فعالیت‌های خود را مستند کنید

البته کاربردهای ذکر شده برای برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید به همین موارد ختم نشده و باز هم می‌توان کاربردهایی برای آن برشمرد. نمایش لانچر جدید سفارشی‌سازی شده توسط خودتان به دوستان برای نشان دادن توان برنامه نویسی خود، ذخیره ویدیویی تماس تصویری برقرار شده با عزیزان برای مرور آن در زمان‌های دیگر و به طور کل هر موقعیت و یا فعالیت انجام شده در گوشی که یادآوری آن موجب آرامش خاطر شما می‌شود، می‌تواند کاربردی مفید از این دسته از اپلیکیشن‌ها باشد. در ادامه به معرفی 5 مورد از بهترین برنامه‌های ضبط صفحه نمایش اندروید خواهیم پرداخت. آن‌ها را تست کرده و مناسب‌ترین را بسته به نیاز خود برای همیشه به عنوان اپلیکیشنی کاربردی نگه دارید.

Mobizen Screen Recorder

برنامه ضبط صفحه نمایش اندرویدموبیزن اسکرین رکوردر (Mobizen Screen Recorder) یک برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید کاملا رایگان بوده و به شما اجازه ضبط و ویرایش ویدیوها را می‌دهد. این اپلیکیشن رزولوشن‌هایی بین 240 و 1080 پیکسل را پشتیبانی کرده (تا نرخ بیتی 60 فریم بر ثانیه) و در گوشی‌های دارای صفحه نمایش با رزولوشن نه چندان بالا مشکلی نخواهد داشت. از دیگر قابلیت‌های Mobizen Screen Recorder قرار دادن محتوای ثبت شده از دوربین دوم داخل ویدیو ضبط شده از صفحه گوشی است تا به این وسیله تصویر کاربر نیز در گوشه‌ای از ویدیوی نهایی قرار بگیرد. این ویژگی مخصوصا برای کسانی که در حال تهیه ویدیوی آموزشی هستند بسیار بسیار کاربردی خواهد بود.

حین ویرایش قادر خواهید بود تا موزیک پس‌زمینه به پروژه اضافه کرده و علاوه بر تر و تمیز کردن آن با حذف قسمت‌های ناخواسته، یک ویدیو در ابتدا یا انتهای آن به عنوان معرفی یا امضای خود قرار دهید. تکه تکه کردن فریم‌های مختلف و خارج کردن آن‌ها از دل ویدیوی ضبط شده از دیگر قابلیت‌های Mobizen Screen Recorder است. این اپلیکیشن تماما برای برآورده کردن نیازهای پایه تولیدشده و محیط کاربری ساده‌ای دارد، با این حال می‌تواند برای انجام کار مورد نظر شما کافی باشد.

Telecine

برنامه ضبط صفحه نمایش اندرویدبا برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید تلساینی (Telecine) قادر خواهید بود تا ویدیوهایی با رزولوشن کامل را به طور مستقیم بر روی گوشی خود ضبط کنید. این اپلیکیشن فاقد دکمه‌های رکورد بوده و به این وسیله ویدیوی ضبط شده و محیط کاربری را حین کار کردن با گوشی شلوغ و بهم‌ریخته نخواهد کرد. در عوض، اپلیکیشن را یک بار روشن کرده و آن را ترک می‌کنید تا یک کنترل هوشمند بر روی صفحه نمایش قرار بگیرد. هر زمان که مایل به ضبط صفحه نمایش باشید با لمس این قسمت رکورد صفحه نمایش آغاز شده و به محض این اتفاق کنترل هوشمند محو می‌شود تا مزاحمتی در ویدیوی شما ایجاد نکند. برای متوقف‌ کردن برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید ، دقیقا همان محلی را که این کنترلر پیش از آغاز ضبط و محو شدن در آنجا قرار داشت را لمس کنید.

REC Screen Recorder HD

برنامه ضبط صفحه نمایش اندرویدآر‌ای‌سی اسکرین رکوردر (REC Screen Recorder) را باید برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید کامل دیگری دانست که بسیاری از نیازهای کاربران را رفع و رجوع می‌کند. این اپلیکیشن قادر است تا ضبط ویدیو به همراه صدا را تا حدود یک ساعت برای شما مدیریت کند، به طوری که ضبط صوت را به وسیله میکروفون پیشفرض گوشی انجام خواهد داد. تمامی کنترل‌ها و آپشن‌ها داخل اپلیکیشن قابل دسترسی بوده و کاربر قادر خواهد بود تا دوره‌های ضبط را بنابر سلیقه خود تعیین کند. تنظیمات صورت‌گرفته قابل ذخیره‌سازی بوده تا به این وسیله از انجام هرباره آن‌ها پیش از ضبط صفحه نمایش جلوگیری شود.

REC Screen Recorder به یک سیستم شمارش معکوس کاملا قابل سفارشی‌سازی مجهز شده و به کاربر اجازه می‌دهد رکورد صفحه نمایش را بدون خطا و هیچ مشکلی انجام دهد. این اپلیکیشن همچنین در صورت نیاز به کاربر اجازه می‌دهد تا پیش از فرا رسیدن زمان از پیش تعیین‌شده برای توقف ضبط فعالیت‌های صفحه نمایش، این فرآیند را متوقف کند. خوشبختانه این کار به سادگی هر چه تمام‌تر صورت خواهد پذیرفت، چرا که با تکان دادن گوشی و یا فشار دادن دکمه خاموش / روشن کردن آن، برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید متوقف شده و این فرآیند در این لحظه به پایان می‌رسد.

AZ Screen Recorder

برنامه ضبط صفحه نمایش اندرویدای‌زد اسکرین رکوردر (AZ Screen Recorder) قابلیت‌های چشم‌نوازی داشته و برای تمامی افرادی که به دنبال راهی برای ضبط صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود به صورت نامحدود می‌گردند گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. این اپلیکیشن همچنین ردی از خود بر جای نگذاشته و هیچ واترمارکی بر روی ویدیو درج نمی‌کند که در کنار ویژگی عدم نمایش تبلیغات، بسیار آرامش‌بخش به نظر می‌رسد. در کنار تمامی این امکانات، محیط کاربری ساده لذت استفاده از اپلیکیشن را چند برابر می‌کند. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های انجام‌شده بر روی صفحه نمایش را به صورت اچ‌دی (HD) و همچنین فول اچ‌دی (Full HD) ضبط کرده و به ویدیوهایی قابل پخش برای زمان‌های بعدی تبدیل کند. قابلیت متوقف‌کردن و ادامه‌دادن فرآیند ضبط ویدیو در زمان دلخواه بدون ایجاد مشکل در پروژه از دیگر خصیصه‌های این اپلیکیشن به شمار می‌روند.

کاربر همچنین قادر است تا از طریق میکروفون صوت را ذخیره کرده و آن را به صورت اتوماتیک به ویدیو ضبط‌شده از صفحه نمایش متصل کند. خوشبختانه یک پنجره معلق همیشه در بالاترین قسمت گوشی قرار داشته و اجازه می‌دهد تا در هر زمان و در هر قسمت از رابط کاربری که قرار دارید، سریعا ضبط صفحه نمایش را آغاز کنید. ویژگی فوق‌العاده دیگر مربوط به زمانی است که لمس‌های صفحه نمایش را فعال می‌کنید تا به این وسیله افرادی که بعدها پروژه نهایی را مشاهده می‌کنند، از ریز به ریز کارهایی که شما انجام داده‌اید آگاه شوند.

AZ Screen Recorder به یک دکمه جادویی مجهز شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا رکورد را بدون نشان‌دادن چیز خاصی در صفحه نمایش کنترل کند. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا تصویر خود را به وسیله دوربین جلو در قالب یک ویدیوی جداگانه ضبط کرده و آن را در سایزی دلخواه، در هر موقعیتی که دوست دارید در پروژه نهایی قرار دهید. میزان شفافیت این قسمت قابل تغییر خواهد بود تا با توجه به میزان اهمیت حضور تصویر خود در پروژه، شفافیت آن را کم یا زیاد کنید. شمارشگر معکوس، قابلیت رسم بر روی صفحه نمایش و همچنین گزینه‌هایی برای تر و تمیز کردن پروژه نهایی از دیگر قابلیت‌های این برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید به شمار می‌رود.

GameDuck

برنامه ضبط صفحه نمایش اندرویدگیم‌داک (GameDuck) به طور ویژه برای گیمرها در نظر گرفته شده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوها را آپلود کرده، گوشه‌ای از تصویر خود را در پروژه قرار داده و به صورت همزمان با ضبط صفحه نمایش، صدای خود را نیز ذخیره کنند. از آنجایی که GameDuck با وجود کاربردهای مختلف، مختص گیمرها در نظر گرفته شده، با مراجعه به انجمن آن درباره آخرین بازی‌های اندرویدی عرضه شده اعم از مسابقه‌ای و دیگر سبک‌ها آگاه خواهید شد. در صفحه خود قادر خواهید بود تا درباره بازی‌های جدید و همچنین ترفندهای آن‌ها اطلاعات جدیدی کسب کرده و در ادامه علاقه و تفکرات خود را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید. به دلیل معرفی دیگر برنامه‌های ضبط صفحه نمایش در اندروید پیشنهاد می‌شود برای مقاصدی غیر از بازی از موارد بالایی استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*