مدل مروارید سیاه به لیست رنگ‌های گلکسی اس 7 اج اضافه شد

سامسونگ ماه‌ها‌ست بر خلاف روالی که در چند سال اخیر دنبال کرده بود، بازار را برای مدتی بیش از شش ماه از یک پرچمدار جدید خود محروم کرده است. با شکست خوردن پروژه گلکسی نوت 7 (Galaxy Note7) و توقف خط تولید این گوشی، سامسونگ تمامی تلاشش را بر روی آخرین پرچمدار از سری S قرار داده و گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و مخصوصا گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) تبدیل به نور چشمی‌های این کمپانی شده‌اند تا هست و نیست خود را برای از دست ندادن بازار پای آن‌ها بگذارد. ارائه تنوع در مدل‌های موجود اعم از عرضه رنگ‌های جدید، از جمله استراتژی‌های جذب بازار به سمت پرچمدار کنونی سامسونگ است. رنگ مروارید سیاه گلکسی اس 7 اج بعد از رنگ آبی مرجانی و رنگ صورتی این گوشی، لباس جذاب دیگری است که از این پس بر تن پرچمدار سامسونگ خواهد نشست.

عرضه رنگ مروارید سیاه گلکسی اس 7 اج با ظاهری خیره‌کننده

روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که طی آن احتمال عرضه رنگ مروارید سیاه گلکسی اس 7 اج در روز بعد (امروز) در کره جنوبی را بسیار محتمل می‌دانست. از قرار معلوم این بار شایعه‌ای در کار نبوده و سامسونگ مروارید سیاه را نیز به جمع دیگر رنگ‌های متنوع پرچمدار خود اضافه کرد تا از این پس شاهد 7 رنگ شاد و جذاب برای گلکسی اس 7 اج باشیم. رنگ مروارید سیاه گلکسی اس 7 اج از فردا نهم دسامبر در فروشگاه‌های مشخص‌شده قابل خرید خواهد بود.

سامسونگ درباره نسخه جدید پرچمدار خود را براق و لوکس‌ خوانده و هدف از عرضه آن را مدرن و چشم‌نواز بودن عنوان کرده است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که رنگ مروارید سیاه گلکسی اس 7 اج با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه خواهد شد و کاربران از این لحاظ حق انتخابی ندارند. اگرچه بعد از ذکر “فروشگاه‌های منتخب” سامسونگ اشاره‌ای دقیق به فروشگاه‌های محل عرضه رنگ مروارید سیاه گلکسی اس 7 اج نداشته است، اما حدس‌زدن نمایندگی‌های منتخب در کشور کره جنوبی برای دریافت این نسخه جدید در اولین روز ارائه (فردا) کار سختی نخواهد بود. رنگ‌های عرضه‌شده برای گلکسی اس 7 اج تاکنون عقیق سیاه (سنگ باباقوری)، مروارید سیاه، آبی مرجانی، پلاتین طلایی، طلای صورتی، تیتانیوم نقره‌ای و مروارید سفید بوده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام.یه سوال :این مدل که 128 گیگه با مدل معمولی که 32 گیگه هردو رام 4 گیگ دارن بعد این مدا 128 از رام بیشتر استفاده نمیکنه و کند تر نمیشه؟