پهپاد سامسونگ

طراحی پهپاد سامسونگ همانند یک یوفو خواهد بود

سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی‌های جهان بوده که شرکت‌های تابعه آن در زمینه‌های مختلفی همچون ساخت و ساز، کشتی‌سازی و بیمه عمر پیشگام هستند. حال به نظر می‌رسد مهندسان بزرگترین بخش آن یعنی سامسونگ الکترونیکز، جایی که تمام گوشی های هوشمند، گجت های پوشیدنی، تلویزیون‌ها بیشتر در آن تولید می‌شود- قصد تولید یک پهپاد متفاوت را دارند. درواقع تصویری که مشاهده می‌کنید از پتنت مربوط به پهپاد سامسونگ لو رفته است.

البته این اولین باری نیست که در مورد پهپاد سامسونگ می‌شنویم و اوایل سال جاری نیز پتنت‌های بسیاری از آن با ذکر نام «پهپاد» ثبت شده بود. اما تصاویری که حالا از این وسیله در اختیارمان قرار گرفته، شباهت بسیار آن به یوفوها را نشان می‌دهد.

اگرچه این وسیله چهره‌ای عجیب دارد اما عملکرد آن پیچیده نبوده و به‌نظر یک فن بزرگ مسئول هدایت آن است. به‌علاوه در بخش میانی آن می‌توان یک دوربین قدرتمند قرار داد تا امکان ثبت هر چیزی توسط پهپاد سامسونگ وجود داشته باشد. حال کافی‌ست چند پای انعطاف‌پذیر را به این تصاویر اضافه کنید تا عملکرد این وسیله تضمین شود.

این روزها توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک به ساخت پهپادها جلب شده، اما آنطورها هم که تصور می‌کنید استفاده از آنها فراگیر نشده است. این گجت ها بیشتر توسط علاقه‌مندان به تکنولوژی ساخته شده و شاید وجود آنها در هر خانه‌ای مهم نباشد. هرچند، اگر سامسونگ چنین پهپادی را با امکان کنترل آن از طریق گوشی های هوشمند یا دیگر وسایل امکان‌پذیر کرده و با قیمتی پایین در اختیار کاربران قرار دهد، احتمالا بسیاری از افراد به فکر داشتن پهپادی اختصاصی بیفتند!

متاسفانه به جز این عکس‌ها اطلاعات دیگری در رابطه با پهپاد سامسونگ منتشر نشده، اما شاید لو رفتن همین تصاویر برای جاه‌طلبی‌های سامسونگ کافی باشد.

تصاویر پهپاد سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جالب.تو این طرح انگار فقط میتونه بره بالا مگه این که چیزی بزارن بتونه راست و چپ هم بره .