آیفون خمیده

سال آینده تنها یک آیفون خمیده عرضه می‌شود؛ تمام آیفون های سال 2018 خمیده هستند

سال آینده با توجه به آنکه دهمین سالگرد انقلاب گوشی های هوشمند با پرچمداری آیفون اپل است، قطعا سال خاطره انگیزی برای طرفداران این شرکت خواهد بود. به طبع، این بدان معناست که فشار بر روی کوپرتینویی‌ها جهت عرضه یک گوشی موبایل جذاب و متفاوت بسیار زیاد است. گفته می‌شود که این گوشی، یک آیفون خمیده مجهز به نمایشگر آمولد خواهد بود.

اغلب منابع صنعت موبایل این قضیه را تایید کرده‌اند که پنل نمایشگر اولد، به یکی از بهترین مشخصه‌ی گوشی تا تبدیل می‌شود. شایعه استفاده اپل از این پنل های نمایشگر مدتهاست که شنیده می‌شود، اما حالا و در این برهه از زمان، به نظر می‌رسد که اپل آماده استفاده از آن است. حتی سفارش 100 میلیون پنل نمایشگر اولد از سامسونگ نیز می‌تواند مهر تاییدی بر روی این قضیه باشد.

تمامی اینها می‌تواند واقعا بزرگ و هیجان انگیز باشد؛ اما شما باید مطمئن باشید که این 100 میلیون قطعه نمی‌تواند تمامی گوشی های قابل فروش نسل آینده آیفون تا را در بر گیرد. از آنجایی که تولید پنل های اولد، امری بسیار سخت و دشوار است، در حال حاضر تامین کنندگان زیادی مایل به تولید این پنل‌ها نیستند تا سال 2017 تنها یک آیفون خمیده وارد بازار شود.

آیفون خمیده

روزنامه معتبر وال استریت ژورنال در گزارشی تازه این فرضیه را تایید کرده است. به گفته این منبع، سال آینده شاهد رونمایی از سه آیفون متفاوت خواهیم بود. دو مدل این گوشی به نوعی نسخه آپگرید شده آیفون 7 خواهند بود که اپل آن‌ها را با تغییرات نسبتا جزئی و فاقد نمایشگر اولد روانه بازار خواهد کرد. اما سومین مدل این گوشی احتمالا در مقادیری محدود عرضه خواهد شد که مجهز به نمایشگر خمیده اولد بوده و در واقع شاه مهره کوپرتینویی‌ها برای بازار موبایل سال آینده است.

آیا آیفون خمیده اپل می‌تواند با یک تکنولوژی تکراری و بدون نوآوری خاصی محبوب شود؟

اگر این شایعات به حقیقت تبدیل شوند، هرچند نمایشگر یکی از آیفون های جدید شرکت اپل، تکنولوژی جدیدی برای به رخ کشیدن نخواهد داشت، اما از یک نمایشگر خمیده که تمام پنل جلویی را پوشش خواهد داد، بهره می‌برد. این می‌تواند به طور بالقوه به معنای تعبیه کلید هوم همراه با اسکنر اثر انگشت، موتور بازخورد کلیک و همچنین قابلیت‌های لمس سه بعدی همگی در زیر نمایشگر جلویی باشد. علاوه بر این، ممکن است این پنل محنی نیز باشد؛ هرچند که ما خیلی زود باید این جمله را به لیست شایعات اضافه کند.

بنابراین می‌توان گفت که سال آینده تنها باید انتظار رونمایی از یک آیفون خمیده با نمایشگر آمولد را داشته باشیم و دو آیفون دیگر به نمایشگری استاندارد و صفحه تخت مجهز خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*