بسته اینترنت آلفاپلاس مدت دار

همراه اول، قیمت بسته اینترنت آلفاپلاس مدت دار را اعلام کرد

نرخ بسته های اینترنت جدید همراه اول تعیین شد. اپراتور همراه اول، قیمت بسته اینترنت آلفاپلاس مدت دار خود را برای مشترکان دائمی و اعتباری اعلام کرد و بر این اساس، بسته های جدید مدت‌دار نوترینو با سرعت بالا و در حجم 10 و 20 گیگابایتی ارائه خواهند شد.

اپراتور همراه اول، بسته های اینترنتی جدید مدت‌ دار نوترینو شامل بسته های 10 و 20 گیگابایتی را در اختیار مشترکان خود قرار خواهد داد. بر اساس اعلام اپراتور اول ارتباطی کشور، به منظور بهبود تجربه مشترکان و با توجه به گسترش پوشش، ارتقای ظرفیت و کیفیت شبکه‌ی همراه اول و استقبال دارندگان سیم کارت ‌های همراه اول از بسته های مدت‌ داری که به صورت محدود در نمایشگاه تلکام 2016 ارائه شده بود، این اپراتور از بسته اینترنت آلفاپلاس مدت دار خود رونمایی کرد. به این ترتیب از این پس مشترکان می‌توانند با خرید این بسته ها از سرعت بدون مرز در مدت زمان طولانی‌تر استفاده کنند.

حجم و قیمت بسته اینترنت آلفاپلاس مدت دار همراه اول

بسته اینترنت آلفاپلاس مدت دار همراه اول شامل بسته های 6 ماهه‌ی پرسرعت نوترینو با حجم 10 گیگابایت و 20 گیگابایت می‌شود. مشترکان برای استفاده‌ی بدون محدودیت در طول شبانه‌روز می‌توانند بسته های 10 گیگابایتی را با قیمت 49 هزار تومان و بسته های 20 گیگابایتی را با قیمت 64 هزار تومان خریداری کنند. این بسته ها برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور در دسترس خواهد بود و خرید آن‌ها از طریق پورتال و اپلیکیشن «همراه من» امکان‌پذیر است.

لازم به ذکر است که اگر مشترک پس از پایان یافتن بسته های مدت‌دار شش ماهه، بسته‌ی جدید را به صورت خودکار تمدید و یا خریداری نکرده باشد، یک بسته‌ی 2 گیگابایت روزانه+ 2 گیگابایت شبانه برای وی فعال خواهد شد. مشترکان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه‌ی فعال‌سازی بسته های اینترنت همراه اول از جمله بسته های مدت‌دار 6 ماهه به آدرس اینترنتی این اپراتور مراجعه کنند. همچنین، اپلیکیشن «همراه من» نیز از طریق همین آدرس قابل دانلود خواهد بود.