اپل ایرپادز

فروش هدفون‌های بلوتوثی اپل ایرپادز پیش از شروع تعطیلات کریسمس آغاز می‌شود

اواسط شهریور ماه بود که همزمان با معرفی آیفون 7 (iPhone 7) و ایفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus)، شاهد رونمایی رسمی اهالی کوپرتینو از هدفون بلوتوثی اپل ایرپادز نیز بودیم. متاسفانه مدیران اپل هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این هدفون‌ها را در اختیار کاربران قرار نداده بودند تا اینکه محققین مرکز بارکلی (Barclay)، زمان عرضه این هدفون‌ها را دی ماه اعلام کردند. اما حالا اخباری منتشر شده که اگر صحت داشته باشند، تا چند روز دیگر می‌توانیم شاهد ورود این محصولات به بازار باشیم.

براساس اطلاعاتی که یکی از روزنامه‌نگاران مطرح، جان گروبر (John Gruber) از طریق وب‌سایت اپل اینسایدر (AppleInsider) منتشر کرده، به‌نظر هدفون‌های بلوتوثی اپل ایرپادز پیش از شروع سال جدید میلادی وارد بازار می‌شوند. درواقع احتمال عرضه این هدفون تا چند روز آینده وجود دارد. این در حالی‌ست که بسیاری از اخبار قبلی، زمان عرضه اپل ایرپادز را سال 2017 اعلام کرده بودند.

گروبر در این رابطه می‌گوید:

بعید است که این هدفون‌ها تا تعطیلات کریسمس وارد بازار نشوند. در اخباری که طی 24 ساعت گذشته از منابع مختلف و قابل اعتماد شنیده‌ام، از افرادی که در فروشگاه‌های اپل کار می‌کنند، این احتمال وجود دارد که فروش هدفون بلوتوثی ایرپادز تا چند روز دیگر آغاز شود.

هنوز خبر عرضه اپل ایرپادز پیش از شروع تعطیلات سال نو تایید نشده است

جالب است اشاره کنیم اپل اینسایدر نیز این اطلاعات را تایید و پیشتر اخبار مشابه آن را از منابع خود شنیده است. با توجه به سابقه بسیار خوبی که این سایت و همچنین گروبر در انتشار اطلاعات مختلف دارند، احتمال عرضه اپل ایرپادز پیش از شروع تعطیلات کریسمس افزایش می‌یابد.

به‌عقیده تحلیلگران، اپل ایرپادز رقیبی جدی برای هدفون بلوتوثی سامسونگ گیر آیکون ایکس (Gear IconX) خواهد بود و تاخیر بیشتر در عرضه این هدفون، می‌تواند بسیاری از کاربران را به خرید آن تشویق کند. فراموش نکنید که هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی از سوی اپل تایید نشده و این اخبار تنها شایعاتی هستند که از سوی منابع مختلف منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*