ال جی با شش گوشی میان رده جدید به استقبال رویداد CES 2017 می‌رود

ال جی با شش گوشی میان رده جدید به استقبال رویداد CES 2017 می‌رود

همه ساله با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، تمام علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی و گیک‌های پیگیر می‌دانند که زمان برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای تکنولوژی فرا رسیده است و حالا امسال نیز این نمایشگاه CES 2017 است که ما را هیجان‌زده خواهد کرد. به تازگی مشخص شده که ال جی قصد دارد شش گوشی میان رده جدید را در این نمایشگاه بین‌المللی رونمایی کند و خبری از محصولات پرچمدار نخواهد بود.

حدود دو هفته‌ی دیگر به پایان سال ۲۰۱۷ میلادی باقی مانده است و رویداد CES 2017 نیز در حد فاصل روزهای شانزدهم تا نوزدهم دی ماه (اوایل ژانویه) برگزار خواهد شد. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده است، شش گوشی میان رده توسط کمپانی ال جی در این رویداد معرفی می‌شوند و ما نیز به سبب این گزارش جدید از مشخصات آنها اطلاع پیدا کرده‌ایم.

گوشی K3 2017 اولین محصول از این سری خواهد بود که در واقع نسل جدید اسمارت فون K3 ال جی محسوب می‌شود. یک نمایشگر ۴.۵ اینچی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۲۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مشخصات اصلی آن را تشکیل خواهند داد؛ به نظر می‌رسد که نسبت به نسل قبلی، تنها ظرفیت باتری و رزولوشن دوربین سلفی افزایش پیدا کرده و این خبر خوبی برای طرفداران این محصول نخواهد بود.

دومین مدل از این شش گوشی میان رده ال جی، K4 2017 نام خواهد داشت. این اسمارت فون قرار است از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و یک باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شود. نسبت به نسل قبلی K4، مدل ۲۰۱۷ دارای نمایشگر بزرگتر، دوربین‌های با رزولوشن بیشتر و ظرفیت بسیار بهتر باتری خواهد بود.

حالا نوبت آن رسیده است که به سراغ K8 2017 برویم. این اسمارت فون با دارا بودن یک تاچ اسکرین ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خریداران گوشی‌های میان رده محسوب شود. این مدل نیز مشابه گوشی K4 2017 از یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد و نسبت به مدل ۲۰۱۶ گوشی K8، افزایش رزولوشن دوربین اصلی و البته ظرفیت باتری را شاهد هستیم.

با پرچمداران سری جدید گوشی های میان رده ال جی آشنا شوید

ال جی با شش گوشی میان رده جدید به استقبال رویداد CES 2017 می‌رود

در معرفی این شش گوشی میان رده جدید از مدل‌های پایه به سمت اسمارت فون‌های پیشرفته‌تر حرکت کرده‌‌ایم و حالا قصد داریم به سراغ سه مدل برتر گروه برویم. ابتدا گوشی K10 2017 را بررسی می‌کنیم. این تلفن همراه جدید از یک نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با لنز عریض، سنسور تشخیص اثر انگشت، دکمه‌های نصب شده بر پشت و یک طراحی تقریبا متفاوت نسبت به مدل اصلی K10 برخوردار خواهد بود. شیشه‌های خمیده‌ی ۲.۵ بعدی نیز قرار است هر دو پنل جلو و پشتی این اسمارت فون را پوشش دهند.

گوشی X calibur، مدل پنجمی است که در این گزارش به آن پرداخته شده است. بارزترین فاکتور این اسمارت فون، مقاومت بالای آن است. برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار در کنار دوام بالا در حد استانداردهای نظامی و یک باتری غول‌پیکر با ظرفیت شارژدهی ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از مشخصات اصلی گوشی ایکس کالیبور محسوب می‌شوند.

در نهایت نیز گوشی ال جی استایلوس ۳ (LG Stylus 3) را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم. این گوشی که قرار است با نام Stylo 3 plus در ایالات متحده‌‌ی آمریکا به فروش برسد، با مجهز شدن به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی، یک قلم دیجیتالی، اسکنر اثر انگشت، دکمه‌های نصب شده بر پشت، باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی که هر دو به فلاش ال ای دی تجهیز شده‌اند، به نوعی قدرتمندترین محصول این سری از گوشی‌های میان رده‌ی کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود؛ ۲۰۰ میل‌آمپر ظرفیت بیشتر برای باتری، از جمله تغییرات این گوشی نسبت به استایلوس ۲ خواهد بود.

گفته می‌شود که در ماه فوریه و در جریان رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) نیز ال جی قصد دارد از اسمارت فون X power 2 با یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی به عنوان دوربین اصلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز عریض برای گرفتن سلفی و یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۴۵۰۰ میل‌آمپر ساعتی رونمایی کند؛ ایکس پاور ۲ نسبت به ایکس پاور اولیه از باتری و نمایشگر بزرگتری برخوردار است.

جالب است بدانید که تمامی این اطلاعات به صورت رسمی از بخش ‌بازاریابی موبایل کمپانی ال جی به دست آمده است و می‌توانید با دیده‌ی اطمینان به تمام آنها نگاه کنید. سری K قرار است از همان اواسط ژانویه وارد بازار شوند. این در حالی است که استایلوس ۳ از اواسط فوریه، X calibur در اواسط مارچ و ایکس پاور ۲ در اواخر آوریل روانه‌ی بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*