تبدیل تلویزیون به تبلت غول پیکر اندرویدی

این دستگاه، تلویزیون شما را به یک تبلت غول پیکر لمسی تبدیل می‌کند

قطعا جذاب به نظر می‌رسد که شما بتوانید تلویزیون خود را به یک نمایشگر لمسی یا یک تبلت غول پیکر تبدیل کنید. در همین راستا یک گجت جدید هم اکنون در وبسایت بست بای قرار گرفته است که این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

این گجت که “Touchjet Wave” نام دارد، قادر است به تلویزیون شما کارکرد یک تبلت بزرگ جثه را بدهد تا از آن در کنار خانواده خود، همراه با پلتفرم اندروید لذت ببرید. در واقع، برای استفاده از این گجت کافیست گجت تاچ جت ویو را توسط یک گیره مخصوص، در بالای تلویزیونتان قرار دهید و یک تلویزیون تا اندازه 65 اینچ و تا وضوح 4K را به یک تبلت غول پیکر اندرویدی تبدیل کنید. قابلیت لمسی بودن این گجت نیز توسط یک سنسور لمسی اپتیکال مهیا خواهد شد. همچنین اگر نمی‌خواهید جای لک انگشتان شما بر روی صفحه تلویزیون باقی بماند، می‌توانید به صورت مستقیم توسط یک اپلیکیشن موبایلی نیز آن را از گوشی خود مدیریت کنید.

کمپانی سازنده این گجت جذاب، راه حلی به مراتب ارزان قیمت‌تر از دستگاه‌های حال حاضر بازار نظیر مایکروسافت سرفیس هاب (Microsoft Surface Hub) را به ارمغان آورده است؛ با این حال، تاچ جت ویو تنها برای تبدیل یک تلویزیون به یک تبلت اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با پرداخت تنها 300 دلار، تلویزیون خود را به یک تبلت غول پیکر تبدیل کنید

شاید جالب باشد بدانید که این گجت، از نظر سخت افزاری مجهز به چه قطعاتی است. در واقع این گجت جذاب تبدیل کننده از 4 نقطه مورد لمس پشتیبانی می‌کند.علاوه بر این 2 گیگابایت ظرفیت رم و تنها 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. متاسفانه شما هیچ راهی برای افزایش حافظه گجت Tuchjet Wave نخواهید داشت تا قدرت مانور شما برای نصب برنامه‌های مختلف و ریختن اطلاعات شخصی نظیر فیلم و عکس، بسیار محدود باشد. سرانجام رابط کاربری آن نیز مبتنی بر یک نسخه از اندروید قدیمی 4.4 کیت کت است که می‌توانست کمی مدرن‌تر بودن، آن را جذاب‌تر  از حال کند. روشن‌ترین نکته در خصوص این گجت، قیمت بسیار پایین حدود 300 دلاری آن است. این درحالیست که نسخه رده ابتدایی محصولی مشابه نظیر سرفیس هاب، 9 هزار دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*