گوشی پاناسونیک پی 88

گوشی اندرویدی پاناسونیک پی 88 معرفی شد

شاید هر زمانی که نام برند «پاناسونیک» به گوش ما می‌خورد، ناخودآگاه ذهن ما به سمت تلویزیون‌ها و لوازم الکترونیکی خانگی ساخت این شرکت متمایل شود. اما این کمپانی در اقدامی متفاوت، از یک گوشی هوشمند رونمایی کرده است که در ادامه به بررسی دقیق‌تری از آن خواهیم پرداخت. شرکت پاناسونیک شب گذشته طی یک رویداد خبری در کشور هند، از یک گوشی اندرویدی میان رده و احتمالا ارزان قیمت به نام پاناسونیک پی 88 (Panasonic P88) رونمایی کرد که از هم اکنون از فروشگاه های آنلاین و آفلاین این کشور، قابل خرید خواهد بود.

از کلیدی‌ترین ویژگی‌های گوشی جدید اندرویدی پاناسونیک پی 88 ، می‌توان به فلش سه گانه LED همراه با لنز 13 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک فلش LED در کنار یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. علاوه بر این‌ها پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو، همچنین یک نمایشگر 5.3 اینچی با وضوح HD یا 720×1280 پیکسل همراه با پنل IPS و شیشه خمیده 2.5D اشاره کرد.

مشخصات سخت افزاری گوشی پاناسونیک پی 88

گوشی جدید پاناسونیک پی 88 از یک پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.25GHz قدرت می‌گیرد که این سخت افزار با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت میکرو اس دی (تا سقف 128 گیگابایت)، همراه شده است. از گزینه‌های ارتباطی این گوشی موبایل میان رده نیز می‌توان به 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n، GPS، FM radio، 3G and 4G اشاره کرد. این گوشی همچنین به یک باتری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر تجهیز شده است که می‌تواند برای یک دیوایس  با این مصرف کنم مناسب باشد.

این دوربین دارای سنسور شتاب سنج، حسگر نور محیط و حسگر مجاورتی است. ضخامت Panasonic P88 حدود 8.35 میلی‌متر بوده و دارای وزنی معادل 156 گرم خواهد بود. بنابراین اگر قصد تهیه یک گوشی میان رده همراه با دوربینی مناسب، عمر باتری خوب، پشتیبانی از اتصال 4G و همچنین طراحی ظاهری مناسب هستید، می‌توانید بر روی این گوشی حساب ویژه‌ای باز کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*