نینتندو سویچ

قدرت پردازشی کنسول جدید نینتندو سویچ کمتر از پلی استیشن 4 خواهد بود

اگرچه نینتندو یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید کنسول ها و بازی های رایانه‌ای است، اما سازندگان هیچ‌گاه توجهی به قدرت سخت افزاری محصولات خود نداشته‌اند. شکی در اهمیت بالای قدرت کنسول ها نیست ولی به‌نظر مدیران نینتندو بیش از ظاهر بازی‌ها، به هیجان آن توجه دارند. به همین خاطر شاید با شنیدن خبر قویتر بودن پلی استیشن 4 شرکت سونی از کنسول نسل جدید نینتندو سویچ (Nintendo Switch) که اواخر مهر ماه معرفی شد، متعجب نشوید.

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده توسط وب‌سایت گیمز بیت، به‌نظر قدرت سخت افزاری کنسول جدید نینتندو سویچ از کنسول 3 ساله PS4 نیز پایینتر خواهد بود. به‌گفته منابع گیمز بیت، علت این ضعف سخت افزاری استفاده از کارت‌های گرافیک قدیمی‌تر انویدیا با معماری ماکسول است. در حالی‌که محصولات جدید انویدیا با معماری پاسکال قدرت بسیار بالاتری دارند. اگر این اخبار صحت داشته باشند، احتمالا کاربران باید تجربه بازی ها با رزولوشن 4K را روی نینتندو سویچ فراموش کنند.

در توسعه نینتندو سویچ ، بیشتر از هر چیزی به محیط سرگرم‌کننده بازی توجه شده است

هرچند پیشتر ویدیویی از این کنسول همراه با نسخه بازسازی شده بازی Skyrim منتشر شده بود که سویچ در پردازش آن هیچ مشکلی نداشت. به همین جهت می‌توان از قدرت بالای سویچ و توانایی اجرای بازی‌ها مطمئن بود مگر اینکه سازندگان نسخه‌ای مخصوص را برای کنسول جدید نینتندو توسعه داده باشند!

بهتر است فعلا این اخبار را تنها شایعاتی پیرامون کنسول نینتندو سویچ بدانیم. اما پیشتر هم اخباری مشابه در رابطه با گوشی آیفون و میزان حافظه رم و توانایی پردازنده آن منتشر شده بود که می‌توانست قدرت پایین این گوشی هوشمند را نشان دهد ولی در عمل این اتفاق نیفتاد و نتیجه چیز دیگری بود.

به هر صورت هنوز هم افراد زیادی هستند که بیشتر از جلوه‌های بصری بازی، به محیط سرگرم‌کننده و جذاب آن توجه داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*