انفجار آیفون 6 اس پس از شارژ؛ آیا داستان نوت 7 برای اپل نیز در حال تکرار است؟! (1)

انفجار آیفون 6 اس پس از شارژ؛ آیا داستان نوت 7 برای اپل نیز در حال تکرار است؟!

به تازگی گزارشات بسیار زیادی از مشکلات باتری آیفون 6 اس به گوش می‌‌رسد. در حقیقت چند ماه است که در حال انتشار خبرهای گوناگون در مورد نقص‌های مختلف باتری این گوشی هستیم. تا به امروز که گزارشی در مورد انفجار آیفون 6 اس به دستمان رسید. با گجت نیوز همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

انفجار آیفون 6 اس در حالی است که اخیرا گزارش‌های بسیاری از مشکل باتری آن منتشر شده بود

شاید سوال بسیاری از کاربران این باشد که چرا این روزها خبرهای بسیار زیادی در مورد آیفون 6 اس و باتری آن در حال انتشار است؟ در واقع خود ما نیز از این موضوع بی‌اطلاع هستیم. یک روز خبر می‌رسد که مشکل باتری آیفون 6 اس به خاطر هوای اضافی وارد شده به بخش باتری آن در هنگام تولید گوشی بوده است. روز دیگر نیز گزارشاتی از اشتباه نشان دادن میزان درصد باتری دستگاه به گوش می‌رسد. این که با رسیدن شارژ دستگاه به 30 درصد، آیفون خاموش خواهد شد. از طرفی زمانی که دیوایس را به شارژر وصل می‌کنیم، به جای که شارژ آن از صفر درصد شروع به افزایش کند، از همان 30 درصد ارتقا می‌یابد! شرکت اپل در این زمینه رسما اعلام کرد که آیفون‌های این‌چنینی را بدون هیچ حرف و حدیثی به طور رایگان تعویض خواهد کرد. گاهی اوقات نیز گزارش انفجار آیفون 6 اس است که خبرساز می‌شود.

هر چه که باشد حالا می‌دانیم که مشکل باتری آیفون 6 اس کاملا جدی است. این موضوع تا جایی برای کاربران ترسناک شده است که در شبکه‌های اجتماعی آن را با هشتگ Batterygate می‌شناسند. هر چه که باشد هنوز اطلاعات دقیق و جامعی از دلیل انفجار آیفون 6 اس در دسترس نیست. تماس هوای اضافی با باتری گوشی نیز نمی‌تواند دلیل خوبی باشد، زیرا به تازگی معلوم شد که آیفون‌هایی که در این پروسه حضور نداشتند نیز دچار مشکلاتی شده‌اند.

در هر صورت امروز یکی از کاربران آیفون 6 اس خبر از انفجار گوشی خود داد. داستان از این قرار است که این اسمارت فون در ابتدای کار در حال شارژ بود. سپس کاربر شارژر را از پریز برق جدا می‌کند و در حالی که گوشی در میان دستانش قرار گرفته بود، دودی غلیظ از آن خارج شد و سپس آتش گرفت. کاربر با دیدن این صحنه سریعا دستگاه را بر روی زمین انداخت.

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده ‌می‌کنید، آتش‌سوزی باعث شده است کل باتری دستگاه تخریب شده و پنل قدامی آن از بخش خلفی و بُرد گوشی جدا شود. هنوز اطلاعات دقیقی از برنامه این کاربر برای آینده در دسترس نیست. این که آیا او مستقیما با شرکت اپل این موضوع را در میان خواهد گذاشت، یا این که به یک وکیل مراجعه کرده و از اپل شکایت خواهد کرد. هر چه که باشد فعلا کاربر آیفون 6 اس هیچ اشاره به این موضوع نداشته که آیا انفجار این گوشی باعث صدمه یا آسیب جانی به او شده است یا نه. در هر حال در آینده نزدیک خبرهای بیشتری در مورد واکنش اپل به این موضوع و دیگر جوانب انفجار  آیفون 6 اس منتشر خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. من به شخصه هرگز محصولات آمریکای جنایتکار را نمیخرم من نمیدونم بااینکه همه میدونیم اکثر سرمایه گذاران آمریکایی پولاشون از غارت کشورهای دیگه هست وکار درستی در نیت های پلیدشان نیست چرا باز محصولاتشون را باید بخریم گوشی های اپل یک دستگاه جاسوسی هستن که بارها دانشمندان روسی اینو ثابت کرده انددرایران هم همیشه فروش خوبی داره بااین همه هیچگونه نمایندگی درایران نداره وهیچ اهمیتی به کاربرای ایرانی نمیده اونوقت اینجا میان از روی تعصب بهمدیگه بی احترامی هم میکنن،پیشنهاد میکنم اصلا اپل نخرین،محصولات زیبای سونی سامسونگ الجی،وکلی شرکت های دیگه با قیمت های خوب،من خودم تاحالا از شرکت سونی یا الجی چنین گندکاری نشنیدم درحالی که قیمت گوشیاشون تقریبا دوسه برابر کمتره ولی در رقابت یک سرو گردن از اپل بالاترن امیدوارم این طرح ریجستری جلوی ورود اپل را بگیره،من الان گوشیم نوکیا۱۳۲۰هست هرگز راضی نمیشم از این گوشی دل بکنم و برم سراغ اپل به تبلت اندرویدی تب اس دارم وقعا در کیفیت خیلی از اپل جلوتره گوشیهای سونی والکی راهم قبلا داشتم واقعا خیلی راضی بودم ازشون .امیدوارم موفق باشین

  2. این خبرها برای شرکت نوکیا خبرهای خوبیه چون مسیر بازگشتش واسه 2017 داره هموارتر میشه اون از سامسونگ اینم از اپل خان. منم خیلی خوشحالم

    • منم امیدوارم نوکیا دوباره با دست پر برگرده انصافا گوشیهای بی نقصی میزد من لومیا۱۵۲۰ قبلا داشتم واقعا هنوزم از بهترین های اپل یه سرو گردن بالاخره لومیا۱۳۲۰را الان دارم بااینکه تراکم پیکسلیش کمتره ولی کیفیت وروشنایی صفحه اش از ریتنیای اپل بنظرم بالاتره البته نسبت به قیمتش خیلی سرتره امیدوارم همه حقیقت را درک کنن واز گوشی های اپل دوری کنن،الان سونی ایکس زد خیلی بهتراز ایفون۷هست باوجود چنین گوشی زیبایی چرا برم دوبرابر هزینه کنم اپل ایفون۷بگیرم آخه،در سرعت وروانی ودوربین وطراحی ساخت خیلی از اپل سرتره

  3. سلام منم یه ایفون 6s دارم مشکل باتری داره 30 درصد خاموش شد زدم شارژ از 29 درصد شروع به شارژ کرد

  4. باز میکروب های اندرویدی دست به کار شدن برای تخریب چهره همیشه محبوب اپل

  5. آشغالی دیگر از کمپانی چینی اپل