سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016

حضور سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016 با نمایشگرهای خمیده و حرفه‌ای

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران جریان دارد. سالن 35 نمایشگاه جایی است که شرکت سامسونگ الکترونیکس، جدیدترین دستاوردهای خود را در آن به نمایش گذاشته است. سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016 با تازه‌ترین محصولات B2B خود از جمله مانیتورهای خمیده و نمایشگرهای حرفه‌ای حاضر شد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه الکامپ 2016، مانیتورهای خمیده‌ی مخصوص بازی را به نمایش گذاشته که می‌تواند مخاطبان جوان این نمایشگاه را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین نمایشگرهای حرفه‌ای اسمارت ساینیج (Smart Signage) برای افرادی که صاحب کسب و کارهای متوسط و بزرگ هستند، می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016

مانیتورهای 27 اینچی فوق خمیده‌ی سامسونگ از انحنایی به شعاع 180 سانتی‌متر برخوردار است و تجربه‌ی بصری فوق‌العاده‌ای را کاربران ارائه می‌دهد. میزان انحنای این مانیتورها، مطابق با سطح کروی چشم انسان‌ها بوده و موجب خستگی کمتر چشم‌ها می‌شود. به‌روز‌رسانی 60 هرتزی و زمان واکنش‌پذیری 4 میلی‌ثانیه‌ای این مانیتورهای خمیده، محصول سامسونگ را به نمایشگرهایی مخصوص بازی‌های کامپیوتری تبدیل کرده است؛ چرا که گیمرها علاقه‌مندند تا در هنگام بازی کردن با پرش تصویر مواجه نشوند و نمایشگرهای خمیده‌ی سامسونگ، این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است.

سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016

روشنایی مانیتورهای مذکور نیز در نوع بسیار قابل توجه است. میزان روشنایی 250 نیت موجب می‌شود تا گیمر در هنگام بازی کردن به خوبی رنگ‌های تیره را از هم تشخیص داده و علاوه بر آن، رنگ‌های روشن نیز به خوبی از هم تفکیک داده می‌شوند. چنین قابلیت‌هایی به کاربر کمک می‌کند تا هیچ صحنه و جزئیاتی را از دست نداده و از بازی خود لذت ببرد. وضوح تصویر 1920 در 1080 و امکان تولید بیش از 16 میلیون رنگ از دیگر ویژگی‌های مانیتورهای خمیده‌ی سامسونگ است که در کنار هم تجربه‌ای خاص و منحصر به فرد را برای کاربر به وجود می‌آورد.

سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016 خمیده‌ترین نمایشگر مخصوص بازی خود را در معرض دید عموم قرار داده که گیمرها می‌توانند از این نمایشگرها در غرفه‌ی 425 دیدن کنند و با ویژگی‌های خاص آن آشنا شوند.

سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016

نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016

علاوه بر آن سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016 ، نمایشگرهای حرفه‌ای اسمارت ساینیج (Smart Signage) را نیز به نمایش گذاشته تا صاحبان کسب و کار از نزدیک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های نمایشگرهای تجاری سامسونگ آشنا شوند. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج از جمله دستگاه‌هایی هستند که مخصوص اماکن عمومی طراحی شده‌اند . این نمایشگرها با میزان روشنایی بالا و کارکرد 24 ساعته‌ی خود، راهکاری مناسب برای نمایش تبلیغات در میادین و خیابان‌ها و استفاده در ساختمان‌های اداری و تجاری هستند.

سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی نزدیک با جدیدترین محصولات سامسونگ در غرفه‌ی شماره‌ی 425 مستقر در سالن 35 نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان سامسونگ دریافت کنند. نمایشگاه الکامپ 2016 از 25 تا 28 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*