نسل چهارم موبایل رایتل

تکمیل پوشش نسل چهارم موبایل رایتل تا پایان سال جاری در تهران

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه کشور در یک نشست خبری اعلام کرد که پوشش شبکه‌ی رایتل در تهران تا پایان سال جاری کامل خواهد شد. به گفته‌ی مجید صدری، حدود 270 سایت نسل چهارم موبایل رایتل در تهران نصب شده و قرار است تا بر اساس طرح توسعه‌ی جدید، پوشش شبکه تا پایان امسال تکمیل شود.

تهرانی‌ها در انتظار پوشش کامل نسل چهارم موبایل رایتل

مجید صدری در حاشیه‌ی نمایشگاه الکامپ 2016 به برنامه‌های توسعه‌ی شبکه‌ی رایتل در کشور اشاره کرد. به گفته‌ی مدیرعامل اپراتور رایتل، در حال حاضر سرویس رومینگ ملی این اپراتور با اپراتور همراه اول و ایرانسل در سراسر کشور برقرار است و در مناطقی که امکان پوشش کامل رایتل وجود ندارد نیز از شبکه‌ی این اپراتورها استفاده خواهد شد. وی همچنین تاکید کرد که نسل چهارم موبایل رایتل تا پایان سال جاری در تهران تکمیل می‌شود و به این ترتیب شاهد پوشش بهتر شبکه‌ی این اپراتور در آینده‌ی نزدیک خواهیم بود.

نسل چهارم موبایل رایتل

صدری در ادامه افزود که هم‌اکنون، مشکلی در خصوص رومینگ ملی در حوزه‌ی مکالمه و صوت وجود ندارد، اما مشکلاتی در سرویس بخش دیتا موجود است. زمانی که مشترک از رومینگ استفاده می‌کند، به جای دیتای نسل سوم با دیتای نسل دوم مواجه می‌شود که این مسئله موجب کاهش کیفیت سرویس اینترنت شده است.

مدیرعامل رایتل در خصوص آنتن‌دهی این شبکه اظهار کرد:

در حال حاضر، در بخش مکالمه و آنتن‌دهی شبکه‌ی رایتل از وضعیت پایداری برخوردار هستیم و موضوع آنتن‌دهی مقطعی در برخی از مناطق کشور صحت ندارد. همچنین در ارائه‌ی سرویس مکالمه و دیتا نیز شبکه‌ی پایداری داریم و این طور نیست که این سرویس در برخی از نقاط و مقاطع، قطع و وصل شود.

وی در مورد آخرین وضعیت طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه عنوان کرد که این سرویس به دلیل مشکلات فنی با نارضایتی کاربران مواجه شده است و انتظاراتی که از آن می‌رفت محقق نشد. صدری از برخی اقدامات ضد رقابتی و کارشکنی‌ها در اجرای این طرح خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این مشکل به مرور زمان برطرف شده و خدمات ترابردپذیری به خوبی و به معنای واقعی اجرا شود.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در خصوص نرخ خدمات دیتای موبایل نیز گفت:

هم اینک شاهد هستیم که از سوی سایر اپراتورهای رقیب در بعضی از تعرفه‌ها، دامپینگ صورت می‌گیرد. به همین دلیل، طرح شکایتی را به سازمان تنظیم مقررات ارائه کرده‌ایم و امیدواریم که این سازمان، اقدامات موثری را به منظور حفظ بازار رقابتی انجام دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*