دریافت رایگان آیتم‌های داخل بازی‌ها با پکیج Samsung Galaxy Game برای کاربران اس 7 و اس 7 اج

دریافت رایگان آیتم‌های داخل بازی‌ها با پکیج Samsung Galaxy Game برای کاربران اس 7 و اس 7 اج

بعد از اتفاقات تلخی که برای کاربران گلکسی نوت ۷ رخ داد، حالا سامسونگ اهمیت بیشتری به کاربران پرچمداران فعلی خود یعنی گلکسی اس ۷ و اس اج می‌دهد تا از این طریق بتواند برخی از خاطرات ناگوار آنها را از ذهن‌ها پاک کند. حالا بعد از ارائه‌ی چند گزینه‌ی رنگ جدید برای گلکسی اس ۷، این کمپانی کره‌ای از طرح نرم افزاری جدیدی به نام پکیج Samsung Galaxy Game رونمایی کرده که به طور اختصاصی قرار است در اختیار این دسته از کاربران قرار بگیرد.

با بهره‌گیری از پکیج Samsung Galaxy Game ، کاربران گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج می‌توانند به طور اختصاصی و انحصاری، برخی از آیتم‌های ویژه‌ی داخل بازی‌ها را به طور رایگان دریافت کنند. این آیتم ها شامل کارت‌های مختلف، آیتم‌های قدرتی، امکانات ویژه و برخی از محیط‌های انحصاری می‌شوند که تنها کاربران این دو اسمارت فون برتر سامسونگ قادر به دریافت و استفاده از آنها به طور رایگان خواهند بود.

بازی‌های موبایل و موبایل گیمینگ در حال حاضر در جایگاه مهمی در میان تمام کاربران قرار گرفته است و استقبال ویژه‌ی کاربران از عنوان سوپر ماریو ران که توسط نینتندو عرضه شده است، این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. البته هنوز کاربران سیستم عامل اندروید نمیتوانند این بازی جذاب لذت ببرند، اما سامسونگ با بهره‌گیری از توان گسترده‌ی گروه‌های توسعه‌دهنده‌ی نرم افزاری تحت نظر خود و البته سازندگان مستقل بازیهای موبایل، تلاش کرده تا دایره‌ی متنوعی از بازی‌های مختلف در سبک‌های متفاوت را در اختیار کاربرانش قرار دهد. در تصویر زیر می‌توانید عناوینی که در پکیج Samsung Galaxy Game دارای آیتم‌های ویژه‌ نظیر سکه‌‌های رایگان، کارت‌های ویژه، آیتم‌های آپگرید و پاور آپ خواهند بود را مشاهده کنید:

دریافت رایگان آیتم‌های داخل بازی‌ها با پکیج Samsung Galaxy Game برای کاربران اس 7 و اس 7 اج

چگونه آیتم‌های پکیج Samsung Galaxy Game را دریافت کنیم؟

برای این کار ابتدا لازم است که یکی از دو اسمارت فون گلکسی اس ۷ و یا اس ۷ اج را در اختیار داشته باشید، زیرا هیچ‌کدام از اسمارت فون‌های اندرویدی دیگر نمی‌توانند از آن بهره ببرند. سپس برای دریافت آیتم‌های داخل پکیج Samsung Galaxy Game به طور رایگان، کافی است که بر روی دیوایس خود به این لینک در فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید؛ همچنین بنر مخصوصی نیز برای این پکیج در گوگل پلی استور قرار داده شده است که با لمس کردن آن به صفحه‌ی مخصوص گلکسی گیم پک منتقل خواهید شد:

دریافت رایگان آیتم‌های داخل بازی‌ها با پکیج Samsung Galaxy Game برای کاربران اس 7 و اس 7 اج

سپس می‌توانید لیستی از بازی‌هایی که در این طرح شرکت دارند را مشاهده کرده و بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را به طور مستقیم دانلود و نصب کنید. بعد از آن لازم است که در هر بازی که می‌خواهید آیتم‌های ویژه‌ی این پکیج را دریافت کنید، وارد شوید و بخش آموزشی را پشت سر بگذارید. بعد از این مرحله آیتم‌های رایگان برایتان باز خواهند شد و در بازی می‌توانید از آنها لذت ببرید.

در ضمن بهتر است بدانید که برخی از آیتم‌ها در حال اضافه شدن توسط توسعه‌دهندگان هستند و احتمال این که این آیتم‌ها در آینده تغییر کنند و یا آیتم‌های دیگری جایگزین آنها شوند نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*