گوشی لی اکو Le X920

تصاویر و مشخصات گوشی لی اکو Le X920 به بیرون درز کرد

شرکت چینی لی اکو، سال جاری از چندین گوشی موبایل شامل لی پرو 3 (Le Pro 3) و لی اس 3 (Le S3) رونمایی کرد. خوشبختانه هر دو آن‌ها به بازار ایالات متحده و دیگر بازارهای بزرگ جهانی نیز راه پیدا کردند و حال به نظر می‌رسد که قرار است ما به زودی با یک عضو دیگر از گوشی های این شرکت ملاقات کنیم. یک گوشی به نام لی اکو Le X920 که اخیرا در شبکه اجتماعی چینی ویبو دیده شده است.

اگر این پست انتشار یافته در ویبو واقعیت داشته باشد، این گوشی موبایل اندرویدی از مشخصات فنی تحسین برانگیز و یک نمایشگر بزرگ برخوردار است تا نشان دهد شرکت لی اکو در حال ساخت یک پرچمدار و یا یک گوشی بسیار قدرتمند است. جالب اینجاست که شایعات به همین جا ختم نمی‌شود و ما تصاویری از گوشی آینده شرکت لی اکو را نیز می‌توانیم مشاهده کنیم.

لی اکو Le X920 مجهز به یک نمایشگر غول پیکر و باکیفیت

تصاویر خبر می‌دهند که گوشی لی اکو Le X920 از یک نمایشگر غول پیکر بهره می‌برد که خمیدگی کمی نیز در دو سمت کناری آن به چشم می‌خورد. بر اساس آخرین شایعات، این نمایشگر دارای اندازه 6.3 اینچ بوده و ارائه کننده وضوح Quad HD یا 2560×1440 پیکسل است.

گوشی لی اکو Le X920

جدا از نمایشگر، همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود که مشخصات سخت افزاری این گوشی موبایل نیز کاملا قدرتمند باشند. ما انتظار حضور یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی را بر روی گوشی لی اکو Le X920 خواهیم داشت. علاوه بر این، با توجه به نوپا بودن چیپست اسنپدراگون 821، امیدواریم که به جای چیپ سال گذشته اسنپدراگون 820، شاهد حضور این چیپ قدرتمندتر و پرسرعت‌تر باشیم؛ هرچند این می‌تواند بر روی قیمت نهایی محصول نیز تاثیرگذار باشد.

گوشی لی اکو Le X920

همچنین ما کنجکاویم تا بدانیم آیا رابط کاربری EUI این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو خواهد بود و یا کمپانی چینی لی اکو همراه با گوشی جدید خود، طعم نوقا را به زیر زبان خریداران لی اکو Le X920 میاورد. با این اوصاف، در آینده‌ای نزدیک همه چیز مشخص خواهد شد.

گوشی لی اکو Le X920

دو دوربین قدرتمند 22.5 و 8 مگاپیکسلی در جلو و عقب گوشی آینده لی اکو

در حالی که پردازنده و رابط کاربری گوشی جدید لی اکو، بهترین در بازار نیست، این شرکت در نظر دارد تا بر روی دوربین این محصول نیز مانور دهد. به نظر می‌رسد که یک دوربین با سنسور 22.5 مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه ال ای دی بر روی قاب پشتی پرچمدار آینده لی اکو نقش بسته باشد. علاوه بر این یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. علاوه بر این باید به وجود درگاه USB نوع C و یک باتری با ظرفیت مناسب 3.400 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که از گوشی آینده چینی‌ها، گزینه‌ای بسیار مناسب برای خریداری در انتهای سال 2016 میلادی می‌سازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*