نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7

نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج عرضه شد

روز گذشته، سامسونگ با عرضه چهارمین نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج تلاش کرد تا کاربران را یک دقم به نسخه نهایی از این آپدیت مهم نزدیک‌تر کند. البته این به‌روزرسانی به صورت عمومی عرضه نشده و تنها افرادی که پیشتر در برنامه آزمایشی گوشی های گلکسی سامسونگ ثبت نام کرده‌اند، قادر به دریافت آن خواهند بود.

نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج، 280 مگابایت حجم دارد

براساس اطلاعاتی که در لیست تغییرات رسمی آمده، تمرکز اصلی مهندسین سامسونگ در عرضه این به‌روزرسانی مهم، روی عملکرد پرچمداران فعلی و برطرف شدن باگ‌های آنها بوده است. به‌علاوه حالا شاهد اضافه شدن اپلیکیشن نوت (Note App) به این گوشی های هوشمند نیز هستیم.

شاید برخی از کاربران ندانند، اما اپلیکیشن اختصاصی نوت حالا با پشتیبانی از اندروید نوقا، در فروشگاه اپلیکیشن های گلکسی سامسونگ و گوگل پلی قرار گرفته و کاربران می‌توانند به‌آسانی آن را دانلود کنند.

بنابر گزارشات منتشر شده، جدیدترین نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج، چیزی در حدود 280 مگابایت حجم داشته و عملکرد کلی دستگاه در زمینه وبگردی و بازی‌ها را بهبود می‌بخشد. در نهایت و به عنوان آخرین تغییر، دیگر نام رابط کاربری Samsung Experience در بخش “درباره دستگاه” تلفن همراه دیده نمی‌شود.

نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*