بهترین عکس های پهپادی سال 2016 ؛ جهان را از بالا ببینید

بهترین عکس های پهپادی سال 2016 ؛ جهان را از بالا ببینید

طبیعت زیبا و فریبنده عکاسی با پهپاد باعث شده تا این نوع عکاسی این روزها در بین علاقه‌مندان به هنر از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و انجمن‌های اینترنتی زیادی به طرفداری از این شیوه روی بیاورند. انجمن اسکای پیکسل (SkyPixel) نمونه‌ای از این دست انجمن‌هاست. چند هفته پیش بود که تصاویر منتخب این انجمن را در وب‌سایت گجت نیوز منتشر کردیم. حال قصد داریم به معرفی یک سرویس جدیدتر بپردازیم؛ انجمن درونستاگرام (Dronestagram) محلی دیگر برای اجتماع عاشقان عکاسی پهپادی است. این انجمن، به تازگی و با کمک نشنال جئوگرافیک ، بهترین عکس های پهپادی سال 2016 را معرفی کرده است.

درونستاگرام پلتفرمی آنلاین است که علاقه‌مندان به عکاسی با پهپاد می‌توانند در آن، عکس‌های گرفته شده با این گجت عکاسی را ببینند، لایک کنند و به اشتراک بگذارند. اواسط هر سال، درونستاگرام با همکاری گروه نشنال جئوگرافیک اقدام به برگزاری رقابت سالانه عکس های پهپادی در چهار دسته مختلف کرده و در پایان هر سال، بهترین تصاویر پهپادی ارسال شده را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد.

این انجمن هنری، امسال نیز بهترین عکس های پهپادی سال 2016 را انتخاب و معرفی کرده است. به گفته مدیر این انجمن اینترنتی، پلتفرم درونستاگرام تاکنون بیش از 35 هزار کاربر ثبت‌نامی داشته و گالری بهترین عکس های پهپادی سال 2016 ، از بین 20 هزار تصویر ارسالی انتخاب شده است. در ادامه، 3 عکس منتخب این گالری را مشاهده خواهید کرد. مابقی تصاویر در گالری انتهای مطلب گذاشته شده‌اند.

بهترین عکس های پهپادی سال 2016 ؛ جهان را از بالا ببینید

جاده‌ای پیچ در پیچ که از جنگل‌های بوگاتا (Bogata) در رومانی به سمت ترانسیلوانیا در حرکت است. این عکس توسط پهپاد فانتوم 4 (DJI Phantom 4) گرفته شده است.

بهترین عکس های پهپادی سال 2016 ؛ جهان را از بالا ببینید

این عکس سلفی با پهپاد ، یا درونی (Dronie)، توسط برندون دیکسن (Brendon Dixon) از بالای سد هوئیا (Huia Dam) در نیوزیلند شکار شده است. پهپاد مورد استفاده در این عکس زیبا، پهپاد اینسپایر وان پرو (DJI Inspire One Pro) بود.

بهترین عکس های پهپادی سال 2016 ؛ جهان را از بالا ببینید

فقط خدا می‌داند چقدر عکس از آبشار شگفت‌انگیز نیاگارا گرفته شده است، اما شاید کمتر عکسی این زاویه زیبا را داشته باشد. این عکس نیز یکی دیگر از شاهکارهای پهپاد فانتوم 4 است.

تمام عکس های منتخب پهپادی سال 2016 انجمن اینترنتی Dronestagram را در گالری زیر ببینید

گالری بهترین عکس های پهپادی سال 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*