پروژکتور ProBeam ال جی

پروژکتور ProBeam ال جی در نمایشگاه CES 2017؛ محصولی زیبا برای طرفداران سینمای خانگی

شرکت ال جی الکترونیکس از یک پروژکتور زیبا و قابل حمل در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد. پروژکتور ProBeam ال جی با وجود داشتن بدنه‌ای باریک، دارای قدرت پخش زیاد و شدت روشنایی 2 هزار لومن بوده و برای علاقه‌مندان سینمای خانگی طراحی شده است.

نمایشگاه CES 2017 در ماه آینده برگزار خواهد شد و شرکت LG Electronics نیز پروژکتور جدید خود را در آن معرفی می‌کند. پروژکتور ProBeam ال جی  به منظور تجربه‌ی هرچه بهتر سینمای خانگی طراحی شده و از عملکرد بالا در کنار انطباق‌پذیری در محیط خارج از خانه برخوردار هستند و می‌توانند در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار بگیرند.

پروژکتور ProBeam ال جی

مدل HF80J این پروژکتور مجهز به لیزری است که توانایی تولید شدت روشنایی 2 هزار لومن را دارد و بهترین گزینه‌ برای سینمای خانگی محسوب می‌شود. این فناوری باعث می‌شود تماشاگران از محتوای تصویر حتی در اتاق‌های روشن و پرنور نیز لذت ببرند.

قابلیت حمل آسان پروژکتور ProBeam ال جی

موتور لیزری LG ProBeam از طراحی بسیار مدرنی شبیه به شکل حرف “i” برخوردار است که موجب کاهش ضخامت کلی این دستگاه شده و حمل و نقل آن را نیز به مراتب آسانتر از محصولات مشابه موجود در بازار می‌کند. این پروژکتور از طراحی به صورت ایستاده و وزن 2.1 کیلوگرم بهره می‌برد و شرکت ال جی آن را به عنون سبک‌ترین پروژکتور لیزری فول اچ دی با شدت روشنایی 2 هزار لومن معرفی کرده است. همچنین ظاهر کلاسیک این محصول، قابلیت سازگاری با هر دکوری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پروژکتور ProBeam ال جی

پروژکتور ProBeam ال جی با به کارگیری سیستم همگام‌سازی صدای نوآورانه‌ی خود می‌تواند به آسانی به پخش‌کننده‌های صدا مانند هدفون و یا بلندگوهای بلوتوثی وصل شود. علاوه بر آن، قابلیت وایرلس «پروبیم» با استفاده از امکان Miracast می‌تواند به راحتی تصویر در حال پخش گجت‌های هوشمند را روی پرده به نمایش درآورد. قابلیت ویژه‌ی چهارگوشه بودن و حالت عمودی خودکار این امکان را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد تا بهترین تنظیمات عکس و تعادل تصویر را به آسانی و خیلی سریع پیدا کند.

همچنین مشتریان می‌توانند به تعداد زیاد و رو به افزایش خدمات و برنامه‌های مرتبط بر روی سیستم‌عامل WebOS ال جی دسترسی داشته باشند. به علاوه، کنترل جادویی ال جی موجب می‌شود تا کاربر بتواند به راحتی در سیستم‌عامل WebOS تلویزیون خود گشت و گذار کند. از دیگر ویژگی‌های WebOS می‌توان به امکان دسترسی کاربر به کانال‌های رو به افزایش با توجه به مکان زندگی و شرایط آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود تا لذت تماشای فیلم در اتاق خواب، تماشای مسابقات ورزش هیجان‌انگیز در حیاط و حتی در سفر لذت‌بخش‌تر شود.

پروژکتور ProBeam ال جی

برایان کوان (Brian Kwon)، رئیس بخش صوتی و تصویری ال جی در این مورد اظهار کرد:

ال جی در صنعت پروژکتورهای LED در دنیا پیشگام است و با توجه به تجربه‌ی عالی در زمینه‌ی وسایل صوتی و تصویری، اطمینان داریم که این محصول به عنوان اولین پروژکتور لیزری با استقبال بسیار خوبی مواجه خواهد شد. ال جی به خود افتخار می‌کند که راه‌های جدیدی را برای لذت‌بخش‌تر کردن تجربه‌ی سینما در خانه ارائه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*