مگ نئو نسل جدید مگ سیف

مگ نئو (MagNeo)، نسل جدید کانکتور مگ سیف مخصوص مک بوک پرو اپل

اخیرا از یک پروژه جذاب به نام مگ نئو (MagNeo) در کیک استارتر رونمایی شده که می‌تواند علاوه بر ارائه قابلیت های کانکتور بازنشسته مگ سیف (MagSafe)، می‌تواند امکانات جذاب دیگری را نیز به کاربران مک بوک پرو اپل ارائه کند.

اپل، همراه با رونمایی از نسل جدید لپ تاپ های مک بوک پرو خود رسما یکی از بهترین اختراعات دنیای کانکتورها، رابط شارژ مگ سیف (MagSafe) را بازنشسته کرد. این بدان معناست که دیگر کاربران لپ تاپ های جدید اپلی این کانکتور را در اختیار نداشته و باید در انتظار توسعه دهندگان شخص ثالث بنشینند، تا محصولی مدرن‌تر را در اختیار آن‌ها بگذارند. به عنوان مثال می‌توان به کانکتور BreakSafe ساخت شرکت گریفین اشاره کرد که قابلیت‌های مگ سیف را به مک بوک های جدید میاورد.

امکاناتی فراتر از مگ سیف، با گجت جدید مگ نئو

در حال حاضر، بخش عظیمی از لوازم جانبی مک بوک ها را یک چیز تشکیل می‌دهد و آن هم ارائه انواع لوازم مخصوص شارژینگ مک بوک پرو است. حال به لطف یک پروژه موفق کیک استارتر به نام مگ نئو (MagNeo)، اینگونه به نظر می‌رسد که سطح کاملا جدیدی از قابلیت های مگ سیف برای مک بوک پرو جدید اپل به ارمغان آمده است. نه تنها این تکنولوژی جدید قابلیت‌های شارژ جدیدی را ارائه می‌دهد، بلکه آن انتقال اطلاعات را نیز تسهیل بخشیده و پشتیبانی از ویدیوها تا وضوح 5K را نیز ارائه می‌کند.

مگ نئو نسل جدید مگ سیف

تنها نکته تاریکی که در خصوص مگ نئو وجود دارد، طراحی نه چندان زیبای آن است و همچنین بر خلاف دیگر گزینه‌های موجود در بازار، به طور مشخصی نمی‌دانیم که با کدام مدل های مک بوک پرو آمیخته می‌شود. با این حال اگر شما هم از طرفداران مگ سیف بودید، مگ نئو ارزش حداقل یک بار استفاده کردن را دارد. اگر علاقه‌مند به خریداری این گجت شده‌اید و مطمئن هستید که مک بوک شما از مک نئو پشتیبانی می‌کند، می‌توانید صفحه مربوط به این پروژه کیک استارتر را مشاهده کنید تا اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید. این پروژه تا کنون موفق به کسب 20 هزار دلار شده و اگر این میزان به 35 هزار دلار برسد، رسما شاهد آغاز تولید این قطعه جذاب برای کاربران کامپیوترهای اپل خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*