طنز کارتونی گلکسی نوت 7

تصویر طنز کارتونی گلکسی نوت 7 را با رسیدن به فصل سرد سال تماشا کنید!

حدود دو ماه از زمان توقف کامل خط تولید آخرین پرچمدار سری نوت سامسونگ، جمع‌آوری دستگاه‌های عرضه شده در بازار و همچنین اعلام رسمی شکست این پروژه می‌گذرد، اما هنوز که هنوز است اخبار مربوط به این فبلت شگفت‌انگیز تمامی ندارند. در این مدت افراد زیادی اقدام به ایجاد عکس و یا فیلم طنز با محتوای انفجاری این پرچمدار کرده‌اند و حالا با رسیدن به فصل سرد سال، نوبت به این رسیده تا یک طنز کارتونی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) را با طعم زمستان شاهد باشیم.

طنز کارتونی گلکسی نوت 7 ؛ آدم برفی و بمب ساعتی سامسونگ

البته تقصیر اصلی بر گردن کاربران بوده و آن‌ها هستند که به سامسونگ در خاتمه دادن این مسائل کمک نمی‌کنند. فقط در مهد سامسونگ، کره جنوبی، با وجود تلاش‌های فراوان کمپانی به منظور غیر قابل استفاده کردن گلکسی نوت 7 با ارائه آپدیت‌های مختلف، هنوز 140 هزار دستگاه در دست کاربران بوده و به کارخانه بازنگشته است. این تعداد در واقع 15 درصد دستگاه‌های فروخته شده در این کشور است و از میزان مقاومت کاربران در برابر پس دادن گوشی خبر می‌دهد.

سامسونگ بسته به مناطق مختلف، دستورالعمل‌های مختلفی را برای غیر قابل استفاده کردن گوشی با ارائه به روز رسانی اتخاذ کرده است. به عنوان نمونه کاربران کره جنوبی دیگر قادر نیستند تا گوشی خود را بیش از 60 درصد شارژ کرده و در صورت مقاومت کاربران و پس ندادن گوشی، این میزان به 30 درصد نیز کاهش خواهد یافت. در برخی دیگر از مناطق کاربران به طور مداوم اخطاری آزاردهنده بر روی صفحه نمایش دریافت می‌کنند. احتمالا بهترین راه حل عدم توانایی برای اتصال به شبکه‌های موبایل بوده و این رویه در برخی مناطق دیگر پیاده‌سازی شده است. از آنجایی که کره جنوبی نگران این موضوع است، به نظر می‌رسد هر انفجار دیگر ورای نابود کردن اعتبار برند، کمپانی را به دردسری قضائی و کیفری خواهد انداخت.

طنز کارتونی گلکسی نوت 7در این مدت ویدیوها و تصاویر طنزآمیز زیادی پیرامون گلکسی نوت 7 ساخته شده‌اند که با توجه به رسیدن فصل سرما، دیدن یک نسخه زمستانی نیز خالی از لطف نیست. در این طنز کارتونی گلکسی نوت 7 اگرچه اسمی از گوشی به طور مستقیم برده نشده، اما عواقب استفاده از یک گوشی با نام گلکسی (Galaxy Phone) و انفجار آن به صراحت ذکر شده است. در این مدت زمان چند ماهه شاهد چندین مورد انگشت‌شمار انفجار گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 نیز بوده‌ایم، اما به دلیل غیر قابل مقایسه بودن آمار آن‌ها با انفجارهای گلکسی نوت 7، مطمئنا این پرچمدار نوت است که پیش از هر چیز دیگری به ذهن می‌آید.

بیش از این نیازی به تجزیه و تحلیل نیست، چرا که این تنها یک طنز کارتونی گلکسی نوت 7 با مایه زمستان است. باقی‌ ماندن محبوبیت این دستگاه بعد از انفجارهای پیاپی و همچنین اعلام دومین فراخوان سرسختانه سامسونگ، به این معنی است که این گوشی حداقل برای شش ماه دیگر سوژه‌ای برای کمدین‌ها، شوهای تلویزیونی، فیلم‌ها و حتی کارتون‌ها و انیمیشن‌ها خواهد ماند.

طنز کارتونی گلکسی نوت 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*