گوشی میان رده اندرویدی نوکیا در دنیای واقعی رخ نشان داد

تصویری از گوشی میان رده اندرویدی نوکیا در دنیای واقعی رویت شد

سال آینده و به لطف صاحب جدید نوکیا، یعنی شرکت HMD، شاهد عرضه دو گوشی اندرویدی نوکیا خواهیم بود. این کمپانی فنلاندی که حق امتیاز تولید این دو محصول را کسب کرده، قصد دارد علاوه بر تولید یک اسمارت فون پرچمدار، یک گوشی میان رده اندرویدی نوکیا را نیز روانه بازار کند.

اوایل مرداد ماه، تصویری از قاب جلو و عقب گوشی پرچمدار اندرویدی نوکیا به همراه قیمت و مشخصات احتمالی آن را در وب‌سایت گجت نیوز دیدید. گفته شده این محصول قرار است اولین اسمارت فون اندرویدی نوکیا سری P لقب بگیرد. برخی از مشخصات دردانه اندرویدی نوکیا نیز طی هفته‌های اخیر به بیرون درز کرده است؛ این شرکت فنلاندی قرار است پرچمدار سال 2017 خود را به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم و دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با لنز ساخته شده در شرکت کارل زایس (Carl Zeiss) مجهز کرده و به دست کاربران مشتاق و علاقه‌مندان به این برند قدیمی و خاطره‌انگیز برساند.

گوشی میان رده اندرویدی نوکیا در رویداد MWC 2017 معرفی می‌شود

همان‌طور که می‌دانید، در کنار این گوشی پرچمدار، گوشی میان رده نوکیا نیز عرضه خواهد شد. ساعاتی پیش، تصویری از قاب جلوی محصول جدید نوکیا در دنیای وب دست به دست شده که خبر از یک دیوایس میان رده با صفحه نمایش 5.2 اینچی می‌دهد. انتظار می‌رود هر دو مدل نوکیا پی و گوشی میان رده اندرویدی نوکیا در خلال رویداد MWC 2017 در شهر بارسلون اسپانیا معرفی شوند.

گوشی میان رده اندرویدی نوکیا در دنیای واقعی رخ نشان داد

در خصوص قیمت این دو گوشی حرف و حدیث‌های زیادی شنیده شده است. اما گمانه‌زنی‌ها بر قیمتی در حدود 150 تا 200 دلار برای نسخه میان رده حکایت دارد. هر دو مدل نیز قرار است به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید مجهز شوند. البته تصویر بالا، تصویری تاییدشده نیست و ممکن است با آنچه که در آینده از محصولات قدرت‌گرفته از سیستم عامل اندروید شرکت نوکیا خواهیم دید، تفاوت داشته باشد. پس ما نیز مثل همه شما مشتاقانه منتظر خواهیم ماند تا در یکی از روزهای 9 تا 12 اسفند، شاهد معرفی این محصولات جدید باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ببخشید xiaomi Mi 5s

  2. اون گوشی که بهاش عکس گرفته شده miaomi 5s .