خودروی مفهومی فارادی فیوچر

تماشا کنید: رقابت درگ خودروی مفهومی فارادی فیوچر با خودروهای فراری، بنتلی و تسلا!

زمان زیادی تا معرفی خودروی مفهومی فارادی فیوچر (Faraday Future) باقی نمانده و تا چند هفته دیگر و در نمایشگاه CES 2017، این ابر خودروی جدید پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. حال مدیران تلاش کرده‌اند تا با انتشار ویدیویی تبلیغاتی از محصول قدرتمند و مفهومی خود، سرعت و توانایی بالای آن را به رخ بکشند.

ویدیویی که اخیرا توسط فارادی فیوچر منتشر شده، رقابت درگ بین خودروی الکتریکی این شرکت با اتومبیل الکتریکی تسلا مدل ایکس P100D (اصلی‌ترین رقیب الکتریکی این خودرو)، شاسی‌بلند بنتلی بنتایگا (Bentley Bentayga) و سوپر اسپرت فراری 488 جی تی بی را به تصویر می‌کشد.

هرچند احتمالا با شنیدن خبر پیروزی خودروی مفهومی فارادی فیوچر چندان متعجب نشوید چراکه اگر قرار به شکست آن بود، هیچ دلیلی برای اجرای این مسابقات و تهیه ویدیوی آن وجود نداشت. اما شاید بتوان تماشای این ویدیو را دستاوردی بزرگ در صنعت تولید خودروهای الکتریکی و تولید اتومبیل‌های پرسرعت دانست. به‌علاوه علاقه‌مندان به مسابقت درگ و رقابت میان خودروهای پرسرعت نیز می‌توانند از آن لذت ببرند. همچینن این ویدیو نشان می‌دهد که خودروی مفهومی فارادی فیوچر ، حتی سرعتی بالاتر از خودروی تسلا مدل ایکس (که شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن در حالت Ludicrous Mode تنها 2.9 ثانیه است) دارد.

البته شاید بهتر باشد که پیش از معرفی خودروی الکتریکی این شرکت، نتیجه ویدیو را با اطمینان کامل نپذیریم. فارادی فیوچر برای قدرت‌نمایی، تنها خودروهایی را انتخاب کرده که سرعت بالایی دارند و شاید خودروی الکتریکی تسلا مدل اس P100D با رکورد 2.5 ثانیه در رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت (60 مایل بر ساعت)، برای شکست آن کافی باشد.

به‌علاوه نباید فراموش کنیم که در رقابت‌های درگ، جدال خودروهای الکتریکی و بنزینی موضوع خاصی را ثابت نمی‌کند چراکه شتاب اولیه هر دوی آنها یکسان است. اما در سرعت‌های بالاتر، خودروهای بنزینی توانایی و سرعت بالاتری دارند.

با این‌حال احتمالا اگر فارادی فیوچر خودروی مفهومی و قدرتمندش را روانه بازار کند، از خرید آن پشیمان نخواهید شد. اما فراموش نکنید که محصول آینده این شرکت، سریع‌ترین خودروی بازار نیست.

ویدیوی مسابقه درگ خودروی مفهومی فارادی فیوچر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*