مشخصات میزو M5S در TENAA دیده شد؛ پردازنده ۸ هسته‌ای و رم ۴ گیگابایتی

مشخصات میزو M5S در TENAA دیده شد؛ پردازنده ۸ هسته‌ای و رم ۴ گیگابایتی

میزو یکی از نام‌های تازه‌واردی است که به تازگی به گروه‌ برندهای چینی مطرح در بازار اسمارت فون ها اضافه شده است. دقایقی پیش گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد تلفن همراه هوشمند جدید این کمپانی یعنی میزو M5S در حال طی کردن آخرین مراحل قبل از عرضه‌ی رسمی است.

به تازگی نام گوشی جدید میزو در دو لیست مختلف قرار گرفته و برخی از مشخصات سخت افزاری این محصول از این طریق افشا شده است. دو مدل M612Q و M612M که هر دو متعلق به گوشی میزو M5S هستند، دقایقی پیش بر روی بانک اطلاعاتی دو سازمان استانداردگذاری قرار گرفته‌اند و هر دو نیز دقیقا، مشخصات یکسانی را معرفی می‌کنند. از همین رو و به احتمال زیاد، به زودی شاهد معرفی پرچمدار جدید میزو خواهیم بود.

با مشخصات گوشی میزو M5S آشنا شوید

مشخصات میزو M5S در TENAA دیده شد؛ پردازنده ۸ هسته‌ای و رم ۴ گیگابایتی

در لیستی که توسط سازمان استانداردگذاری TENAA منتشر شده است، شاهد مشخصات سخت افزاری قدرتمندی هستیم که می‌تواند میزو ام 5 اس (Meizu M5S) را به یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید در ماه‌های آینده تبدیل کند. این اسمارت فون جذاب و احتمالا ارزان‌قیمت، دارای یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای خواهد بود که در فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کلاک شده است. یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن اچ دی، حافظه‌ی رم در گزینه‌های ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی در گزینه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات گوشی هوشمند میزو M5S محسوب می‌شوند.

در زمینه‌ی امکانات تصویربرداری نیز این دیوایس از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی بهره خواهد برد. طبق مشخصات درج شده در جدول، میزو M5S تنها ۱۳۸ گرم وزن دارد و ۱۴۸.۲ میلی‌متر طول، ۷۲.۵۳ میلی‌متر عرض و ۸.۴ میلی‌متر ضخامت، به عنوان ابعاد آن گزارش شده است. گویا قرار است اندروید ۶.۰ مارشملو به صورت پیش‌فرض بر روی این اسمارت فون جدید نصب شود و یک باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

خریداران گوشی میزو M5S می‌توانند آن را در سه رنگ خاکستری نقره‌ای، طلایی و صورتی (رز گلد) سفارش دهند. اسمارت فون جدید میزو همچنین موفق به کسب تاییدیه‌ی 3C (یکی از گواهینامه‌های اجباری ایمنی برای محصولاتی که در چین عرضه میشوند) شده است و مشخصات گزارش شده توسط این نهاد نیز کاملا مطابق با مشخصات درج شده در اطلاعات TENNA بوده‌اند؛ در نهایت به نظر می‌رسد که زمان زیادی به رونمایی و آغاز عرضه‌ی عمومی این محصول جدید از کمپانی میزو باقی نمانده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*