احتمال معرفی آیفون 7s با نمایشگر ۵ اینچی و دوربین دوگانه از سوی اپل

احتمال معرفی آیفون 7s با نمایشگر ۵ اینچی و دوربین دوگانه از سوی اپل

خریداران اسمارت فون های پرچمدار اپل در حاضر تنها با دو گزینه‌ی ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی از حیث اندازه‌ی نمایشگر مواجه هستند، اما به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد گستره‌ی دایره‌ی انتخاب کاربرانش را افزایش دهد و یک گزینه‌ی ۵ اینچی را نیز به همراه دیگر مدل‌های آیفون 7s روانه‌ی بازار کند.

در حال حاضر اگر کاربری بخواهد اسمارت فونی با نمایشگر کوچکتر از ۴ اینچ تهیه کند، مجبور است که به سراغ نسل‌های قبلی و مدلی نظیر آیفون 5SE برود. طرفداران صفحه نمایشهای بزرگتر هم باید به سراغ مدل پلاس بروند که البته برای تعداد زیادی از کاربران، این سایز صفحه نمایش، بیش از حد بزرگ است. حالا به گزارش خبرگزاری ژاپنی Mac Okatara، اپل قرار است آیفون 7s را علاوه بر دو مدل موجود، در یک مدل ۵ اینچی نیز تولید کند تا خریداران هنگام خرید بتوانند انتخاب دقیق‌تری داشته باشند.

علاوه بر ابعاد نمایشگر، این محصول از یک دوربین دارای ساختاری با لنزهای دوگانه‌ (مشابه دوربین آیفون ۷ پلاس) نیز برخوردار خواهد بود و این موضوع احتمالا فاصله‌ی مشخصات سخت افزاری بین آن و مدل پلاس را پوشش خواهد داد. بنابراین آیفون 7s در سه سایز ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی تولید خواهد شد تا اپل برای اولین بار در تاریخ، سه محصول را در یک نسل عرضه کرده باشد.

دوربین آیفون 7s به صورت عمودی طراحی می‌شود

در این گزارش که از سوی یکی از منابع تامین سخت افزاری اپل در تایوان به دست مک اوکاتارا رسیده است، آورده شده که نسل 7s، در واقع نسخه‌ی بهبودیافته‌ای از نسل 7 خواهند بود و درست مانند مدل‌های قبلی سری اس، شاهد افزایش قدرت سخت افزاری آنها خواهیم بود. همچنین در این گزارش به این موضوع اشاره شده است که ساختار دوربین دوگانه در آیفون 7s ، دارای دو لنز به صورت عمودی خواهد بود؛ برخلاف آیفون ۷ پلاس که لنزهای دوربین در آن به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

احتمال معرفی آیفون 7s با نمایشگر ۵ اینچی و دوربین دوگانه از سوی اپل

اوایل ماه دسامبر گزارشی در این خبرگزاری ژاپنی منتشر شد که نشان می‌داد آیفون‌های ۷ اس و ۷ اس پلاس نیز از همان ساختار آلومینیومی نسل ۷ برخوردار خواهند بود، با این تفاوت که یک گزینه‌ی رنگی جدید (احتمالا رنگ قرمز) نیز به مدل‌های قبلی اضافه خواهد شد. گزارش‌های دیگری نیز وجود دارند که مدعی هستند اپل آیفون‌های سری ۷ اس را در دو مدل معمولی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی با نمایشگرهای ال سی دی، به همراه یک مدل ویژه با نمایشگر اولد و کیس شیشه‌ای تولید خواهد کرد.

وبسایت Nikkei نیز چندی پیش در گزارشی فرضیه‌ی خود را مطرح کرده بود که اپل یک مدل ۵ اینچی را در سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار خواهد کرد و هر سه مدل در این سال دارای پنل‌های شیشه‌ای در پشت خود خواهند بود. از آنجا که مینگ چی کو، تحلیلگر نام‌آشنای دنیای اپل از موسسه‌ی KGI Securities هم چندی پیش گفته بود که آیفون‌های سال ۲۰۱۷ به دلیل پشتیبانی از شارژ وایرلس، دارای قابی شیشه‌ای خواهند بود، می‌توانیم وجود پنل شیشه‌ای برای نسل بعدی آیفون‌های اپل را از همین حالا قطعی بدانیم.

با توجه به این که مک اوکاتارا اولین وب‌سایتی در جهان بود که حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و معرفی رنگ جدید جت بلک را در آیفون ۷ پیش‌بینی کرده بود، حالا می‌توانیم به گزارش آنها با دیده‌ی اطمینان بیشتری نگاه کنیم.‌در نهایت با جمع بندی اطلاعات بالا متوجه می‌شویم که اپل آیفون 7s را در سه مدل با نمایشگرهای ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی تولید خواهد کرد که هر سه از پنل‌های شیشه‌ای برخوردارند و احتمالا دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی نیز از دوربین دوگانه بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*