گوشی هواوی نوا

گوشی هواوی نوا به رنگ مشکی اوبسیدین درآمد

گوشی هواوی نوا صاحب رنگی جدید شد. چندی پیش کمپانی هواوی در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ از یکی از گوشی میان رده خود به نام هواوی نوا رونمایی کرد. نوا در ادامه و در ماه اکتبر با مشخصات فنی قابل قبول وارد بازار‌های جهانی شد.

این گوشی از زمان عرضه تاکنون تنها در سه رنگ در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت. طلایی (Prestige Gold)، نقره ای (Mystic Silver) و خاکستری تیتانیوم (Titanium Grey). کمپانی هواوی برای جلب بیشتر رضایت مشتریان گوشی هواوی نوا را با رنگی جدید وارد بازار کرده است.

گوشی هواوی نوا مشکی پوش شد

این رنگ جدید سیاه آبسیدینی (Obsidian Black) است. مشکی آبسیدین برگرفته از رنگ سنگ آبسیدین است که رنگی براق و سیاه دارد. البته شرکت هواوی قبلا گوشی هواوی میت 9 را نیز با رنگ مشکی آبسیدین در دسترس مشتریان قرار داده بود.

در حال حاضر این مدل جدید با رنگ یاد‌ شده در بازار  چین در دسترس است و به نظر می‌رسد قیمت آن همانند دیگر مدل‌های رنگی این گوشی باشد. با این وجود هنوز مشخص نیست که چه زمان این مدل جدید وارد بازارهای آسیایی و جهانی خواهد شد.

شرکت‌های بزرگ تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند به خوبی آگاه هستند که افزایش تنوع رنگ‌ها می‌تواند به معنای جلب مشتریان بیشتر باشد، زیرا ممکن است بسیاری از خریداران یک برند، صرفا به خاطر عدم عرضه محصول به رنگ دلخواهشان از خرید آن منصرف شوند.

برای خود شما به عنوان خریدار یک گوشی، رنگ تا چه میزان اهمیت دارد و آیا رنگ گوشی بر روی وفاداری شما به یک برند خاص تاثیر دارد یه خیر؟ آیا شرکت‌های بزرگ باید تنوع رنگ را به عنوان یک خصیصه راهبردی در محصول خود در نظر بگیرند؟ سوال دیگر اینکه رنگ مورد علاقه شما در زمان خرید گوشی کدام است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رنگ اوایل که ادم گوشی نو میخره جذابیت داره بهدش کم کم از اولویت خارج میشه چون گوشی عادی میشه برا ادم و خیلی کم پیش میاد به رنگش توجه کنی.
    در ضمن به نظرم 95% افراد حداقلش تو ایران از قاب محافظ استفاده میکنن و بنابراین زیبایی گوشی زیر قاب محو میشه حالا هر رنگی میخواد باشه.
    در مورد گوشی هم بگم که به نظرم هم گوشی قپی و خوبیه هم خوشکل.