لپ تاپ لنوو تینک پد 13

لپ تاپ لنوو تینک پد 13 رونمایی شد؛ مشخصات خوب با قیمتی مناسب

سازنده چینی کامپیوتر، امروز از لپ تاپ لنوو تینک پد 13 (Lenovo ThinkPad 13) رونمایی کرد که ارائه کننده مشخصاتی مناسب همراه با قیمتی ایده آل و کاملا رقابتی است. کمپانی لنوو ادعا می‌کند که این نوت بوک جدید از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و برای اشخاص حقیقی، استفاده در فروشگاه‌ها و البته دانش آموزان گزینه‌ای کاملا مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. این کمپانی متعهد می‌شود که این قیمت مناسب به هیچ عنوان بر تجربه کاربری استفاده از لپ تاپ جدید Lenovo صدمه‌ای وارد نکند و گزینه‌ای مناسب باشد.

لپ تاپ لنوو تینک پد 13 آمده است تا همواره سلطنت لنوو در این حوزه‌ از دنیای تکنولوژی را همچنان حفظ کند. بدون شک این لپ تاپ ارزش خرید بسیار بالایی دارد و نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. لنوو تینک پد 13 از یک نمایشگر تمام لمسی 13 اینچی آی پی اس با وضوح Full HD بهره می‌برد و در زیر بدنه ی فلزی خود نیز از آخرین نسل پردازنده‌های سری Core i اینتل همراه با 32 گیگابایت رم DDR4 و همچنین حافظه 512 گیگابایتی PCIe-NVMe M2 برخوردار است. این لپ تاپ همچنین حاوی یک پد لمسی دقیق به نام dTPM 2.0 و سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 پرو است. یک کیبورد بک لایت نیز به انتخاب شما می‌تواند در دسترس باشد که البته برای داشتن آن باید کمی بیشتر از نسخه حاوی کیبورد معمولی هزینه کنید.

لپ تاپ لنوو تینک پد 13

از دیگر مشخصات لپ تاپ جدید لنوو می‌توان به یک باتری 3 سلولی 42Whr، اسپیکرهای با کیفیت داخلی، اسلات کارت حافظه SD، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه HDMI، درگاه شارژ USB نوع C، سه درگاه USB 3.0 اشاره کرد. جالب اینجاست تمامی این امکانات در بدنه‌ای با وزن کلی 1 کیلو و 400 گرم گرد هم آمده است و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به فروش خواهد رسید.

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ لنوو تینک پد 13

لازم به ذکر است که آغاز قیمت لپ تاپ لنوو تینک پد 13 (Lenovo ThinkPad 13)، 699 دلار خواهد بود و به گفته‌ی لنوو از ماه فوریه 2017 فروش جهانی آن آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*