تصاویر گوشی ال جی جی 6

تصاویر گوشی ال جی جی 6 در قالب رندر به بیرون درز کرد؛ خبری از طراحی ماژولار نیست

ساعاتی پیش، تصاویر گوشی ال جی جی 6 (LG G6) در قابل رندرهای سه بعدی به بیرون درز پیدا کرد. بر اساس این تصاویر می‌توان گفت که نسل آینده گوشی های سری G ال جی فاقد طراحی ماژولار بوده، کمی شبیه به گوشی ال جی جی 5 (LG G5) است و به نظر می‌رسد که از بدنه‌ی براقی بهره می‌برد.

بی‌تردید یکی از عواملی که در فروش کم گوشی ال جی جی 5 موثر بود، طراحی ماژولار نه چندان کاربردی آن همراه با ماژول‌هایی بود که بعضا برای کاربران مفید نبودند. البته در اینجا موارد دیگری نظیر طراحی نه چندان زیبای پنل پشتی و همچنین دیر روانه بازار شدن نیز وجود دارد که هر کدام سهم مشخصی را در عدم موفقیت پرچمدار امسال گوشی های سری G ال جی به خود اختصاص می‌دهند.

حال به نظر می‌رسد ال جی پس از این عدم موفقیت، دیگر تمایلی به استفاده از زبان طراحی ماژولار در پرچمدار آینده گوشی های هوشمند خود ندارد. ساعاتی پیش، تصاویر گوشی ال جی جی 6 در قابل رندرهای سه بعدی توسط حساب کاربری OnLeaks (یکی از افشاکنندگان بزرگ حوزه تکنولوژی) به بیرون درز پیدا کرد. اگر این تصاویر واقعی باشند، موارد قابل بحثی زیادی بر سر گوشی LG G6 وجود خواهد داشت.

تصاویر گوشی ال جی جی 6

با توجه به تصاویر گوشی ال جی جی 6 ، به نظر می‌رسد که این کمپانی همچنان تمایل به طراحی موبایلی تقریبا با شکل و شمایل گوشی ال جی جی 5 دارد. این گوشی در قسمت پشتی خود دوربین دوگانه همراه با یک اسکنر اثر انگشت را از نسل فعلی گوشی های ال جی به ارث برده است. بنابراین اصلی‌ترین تغییری که می‌توان به این گوشی نسبت داد، تنها عدم ماژولار بودن آن است که البته به طور قطع هنوز هم مشخص نیست. البته باید باتری قابل تعویض را از جریان غیر ماژولار سازی گوشی فاکتور بگیریم؛ چرا که احتمالا این گوشی نیز همانند ال جی وی 20 (LG V20)، از قاب جداشونده پشتی و در نتیجه باتری قابل تعویضی برخوردار خواهد بود.

تصاویر گوشی ال جی جی 6

با توجه به تصاویر گوشی ال جی جی 6 باید گفت که قاب پشتی، متالیک براق خواهد بود

از دیگر مشخصه‌هایی که توسط تصاویر گوشی ال جی جی 6 (LG G6) می‌توان به آن‌ها پرداخت، باید به درگاه USB نوع C در قسمت زیرین، جک 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت بالایی و همچنین فریم فلزی پیچیده شده به اطراف این گوشی اشاره کرد. اگر این تصاویر سه بعدی واقعی باشند، احتمالا جنس قاب پشتی این گوشی متالیک براق خواهد بود تا دیگر خبری از یک طراحی مات در این گوشی نباشد. علاوه بر این احتمال مجهز بودن این موبایل اندرویدی به کیت پشتیبانی از شارژرهای بی سیم نیز بسیار زیاد است.

لازم به ذکر است، چند هفته‌ای تا زمان عرضه پرچمدار جدید کمپانی ال جی باقی مانده است و باید منتظر ماند تا بر روی طراحی نهایی این گوشی قضاوت کرد.