زد تی ای بلید وی 8

زد تی ای بلید وی 8 ؛ نخستین گوشی میان رده مجهز به دوربین دوگانه

تا چند روز آینده کمپانی زد تی ای از یک گوشی میان رده فوق‌العاده جذاب مجهز به دوربین دوگانه رونمایی خواهد کرد. زد تی ای بلید وی 8 (ZTE Blade V8) نام این گوشی بوده که تصاویر آن را می‌توانید در زیر ببینید.

کمپانی زد تی ای با گوشی پرچمدار مقرون به صرفه خود به نام آکسون 7 (ZTE Axon 7) به محبوبیت خوبی دست پیدا کرد و اینک به نظر می‌رسد که آن‌ها خودشان را برای درخشش دوباره در نمایشگاه لوازم الکترونیک CES 2017 که از 16 دی ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند. همگی انتظار داریم تا این برند چینی از یک گوشی فوق‌العاده محبوب پرچمدار، که حتی نام آن نیز توسط طرفدارانش انتخاب شده پرده برداری کند. اما در این بین احتمالا آن‌ها از گوشی میان رده دیگری نیز پرده برداری خواهند کرد که تصویرش را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

ساعاتی پیش بود که تصاویری از یک گوشی معرفی نشده با نام احتمالی زد تی ای بلید وی منتشر شد. این گوشی جمع و جور، از طراحی فلزی و بسیار شیکی بهره می‌برد تا با نخستین نگاه، تصور شما را به سمت گوشی های بالارده و پرچمدار ببرد. بر اساس شنیده‌ها، بر روی این گوشی همچنین یک کلید هوم فیزیکی نیز دیده خواهد شد که یک اسکنر اثر انگشت نیز برای نخستین بار در گوشی های این سری، در زیر آن تعبیه شده است. آنچه که ما می‌بینیم یک گوشی با رنگ خاکستری روشن موسوم به “GunMetal” است، اما بی‌تردید زد تی ای رنگ‌های دیگری از آن شامل صورتی را نیز عرضه خواهد کرد. اما از همه مهم‌تر، ماژول دوربین دوگانه‌ای است که بر روی قاب پشتی این گوشی میان رده دلنوازی می‌کند. ما در حال حاضر از قدرت و عملکرد آن چیز زیادی نمی‌دانیم، اما قطعا در آینده‌ای نزدیک همه چیز مشخص خواهد شد.

زد تی ای بلید وی 8

بر اساس آخرین اخبار، گوشی زد تی ای بلید وی 8 (ZTE Blade V8) مجهز به یک چیپست اسنپدراگون 435 کوالکام با سرعت 1.4 گیگاهرتز ، رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی به صورت پیشفرض است. دو دوربین پشتی این گوشی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک دستیار2 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. به لطف اطلاعات افشا شده از تصاویر تهیه شده توسط این دوربین دوگانه، شما می‌توانید پس از تهیه تصویر به صورت نرم افزاری افکت بوکه (Bokeh) را نیز به تصویر خود اعمال کنید. لازم به ذکر است که این افکت، در گوشی بالارده‌ای همچون آیفون 7 پلاس نیز ارائه می‌شود.

عکاسی لذت بخش از سوژه‌های درحال حرکت با دوربین زد تی ای بلید وی 8

شما همچنین می‌توانید با سرعت فوکوس مناسبی عکاسی کنید، از سوژه‌های در حال حرکت عکس بگیرید و بدون اینکه حرکت سوژه بر روی کیفیت تصویر تاثیر زیادی بگذارد، آثار هنری خلق کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که دوربین این گوشی قادر به تهیه تصاویر 360 درجه‌ای، جهت مشاهده در هدست های واقعیت مجازی نیز خواهد بود.

بر روی قاب جلویی این گوشی، یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD تعبیه شده است که می‌تواند تراکم پیکسلی 420ppi را ارائه دهد. از دیگر مشخصات گوشی زد تی ای بلید V8 می‌توان به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 7 نوقا و رابط کاربری MiFlavor UI اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خسته نباشین.
    ولی فک کنم انر 6x هواوی قبل این رونمایی شده و دوربین دپگانه داره