ایرفون بی سیم سامسونگ

عرضه گلکسی اس 8 همراه با ایرفون بی سیم سامسونگ ؛ واقعیت یا شایعه آخر سال؟

زمانی که صحبت از سیستم های صوتی بی سیم می‌شود، نام سامسونگ و اپل همانند حوزه موبایل، در این بازار نیز به عنوان دو تولیدکننده باکیفیت شنیده می‌شود. با تمام این تفاسیر هر دو این شرکت‌ها به سختی می‌توانند همراه با گیر آیکون ایکس (Samsung Gear IconX) و ایرپادز (Apple AirPods) خود، سهم گسترده‌ای از بازار را به خود اختصاص دهند. ایرفون بی سیم سامسونگ گیر آیکون ایکس نتوانسته امتیاز خیلی بالایی را از خریداران و منتقدان کسب کند و در آن سمت ایرفون اپل نیز با تاخیر متعددی روانه بازار شد تا بسیاری از کاربران را از این حیث ناراضی کند.

به نقل از اطلاعات به دست آمده از یک وبسایت نزدیک به سامسونگ، غول کره‌ای دنیای فناوری احتمالا قصد دارد بر روی هدفون بی سیم دیگری مخصوص گلکسی اس 8 کار کند. این منابع معتقدند که تا چند وقت دیگر باید در انتظار رونمایی از مدل جدید ایرفون بی سیم سامسونگ باشیم که احتمالا همراه با پرچمدار سال آینده این کمپانی، گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) روانه بازار خواهد شد.

ایرفون بی سیم سامسونگ

عرضه گلکسی اس 8 همراه با ایرفون بی سیم سامسونگ در جواب به ایرفون اپل 7

همانطور که می‌دانید، اپل از نسل هفتم گوشی های آیفون خود جک 3.5 میلی‌تری هدفون ها را حذف کرد. حال شایعات زیادی مبنی بر حذف این جک در گلکسی اس 8 توسط شرکت سامسونگ نیز به گوش می‌رسد. اگر این شایعه درست باشد، بی‌شک سامسونگ برای رقابت با آیفون های اپل و ایرفون های بی سیم هوشمند آن‌ها دست به کارهای بزرگی خواهد زد و برای پرچمدار سال 2017 خود یک ایرفون بی سیم اختصاصی طراحی خواهد کرد. با توجه به رقابت شدید اپل و سامسونگ در دنیای موبایل (هرچند ما هنوز هم از عرضه ایرفون بی سیم سامسونگ همراه با گوشی گلکسی اس 8 مطمئن نیستیم)، این می‌تواند بازار موبایل را داغ‌تر از آن چه که هست کند.

لازم به ذکر است که تا بدین لحظه مدل های آزمایشی متفاوتی از گلکسی اس 8 سامسونگ ساخته شده است در بین آن‌ها هم مدل فاقد جک 3.5 میلی‌متری دیده شده و هم مدلی به چشم خورده است که فاقد این پورت محبوب بوده است. بنابراین ما باید تا زمان رونمایی از این گوشی منتظر بمانیم و پس از آن، با قطعیت در خصوص شرایط حاکم بر کمپانی سامسونگ سخن بگوییم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*