اچ تی سی اوشن نوت با بهترین دوربین در بین تمام گوشی های هوشمند عرضه می‌شود؟

اچ تی سی اوشن نوت با بهترین دوربین در بین تمام گوشی های هوشمند عرضه می‌شود؟

چندی پیش اعلام کردیم که اچ تی سی قصد دارد در بازه‌ی زمانی سه ماه آینده، سه اسمارت فون جدید را روانه‌ی بازار کند. این سه دیوایس با نام های رمزی Ocean Master ،Ocean Note و Ocean Smart شناخته می‌شوند و به لطف یک گزارش جدید، ما با برخی از مشخصات اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note) آشنا شده‌ایم.

مدل اوشن نوت قرار است دارای بزرگترین نمایشگر بین این سری جدید باشد و خریداران می‌توانند آن را در سه رنگ آبی، مشکی و سفید سفارش دهند. این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان را دارد که سیمکارت اول قابلیت اتصال به اینترنت 4G و سیمکارت دوم قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی 3G را خواهد داشت.

یکی از تغییرات جالبی که اچ تی سی اوشن نوت در بر خواهد داشت، حذف جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون است. این همان اتفاقی است که در گوشی‌های سری موتو زد موتورولا شاهد آن بوده‌ایم و همین حالا آیفون‌های سری ۷ اپل نیز بدون برخورداری از آن در بازار حضور دارند. حذف این جک واکنش‌های متفاوتی در بین کاربران داشته است و هنوز با قطعیت نمی‌توانیم درباره‌ی تاثیر آن بر روی آمار فروش دیوایس‌ها اظهار نظری داشته باشیم.

این امکان وجود دارد که گوشی اچ تی سی اوشن نوت در روز ۱۲ ژانویه (۲۳ دی ماه) به همراه تعداد دیگری از محصولات این برند معرفی شود. خبرگزاری تایوانی Eprice صبح امروز گزارشی را منتشر کرده است که احتمالا برای طرفداران اچ تی سی بسیار شنیدنی خواهد بود. این وب‌سایت مدعی شده است که مدل اوشن نوت با دوربین پشتی بسیار قدرتمندی روانه‌ی بازار خواهد شد و این دوربین به حدی کارآمد است که می‌تواند بالاترین امتیاز را در پایگاه به نام خود ثبت کند؛ در حال حاضر این امتیاز در اختیار دوربین محبوب گوگل پیکسل است.

روزهای هیجان‌انگیزی در انتظار علاقه‌مندان برند اچ تی سی خواهد بود

اچ تی سی اوشن نوت با بهترین دوربین در بین تمام گوشی های هوشمند عرضه می‌شود؟

به غیر از اچ تی سی ۱۱ که پرچمدار نسل آینده‌ی این کمپانی تایوانی محسوب می‌شود، آنها قصد دارند محصول میان‌رده‌ی دیگری به نام اچ تی سی وان ایکس ۱۰ (One X10) را نیز عرضه کنند که از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی برخوردار خواهد بود. یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی، چیپست هشت هسته‌ای هلیو پی ۱۰ تولید شده توسط مدیاتک که در فرکانس ۲ گیگاهرتز کلاک شده و از هسته‌های Cortex-A53 تشکیل شده است، پردازشگر گرافیکی Mali-T860 که در فرکانس ۷۰۰ مگاهرتزی کلاک شده است، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر از ویژگی‌های اصلی آن دیوایس خواهد بود.

در حال حاضر هنوز صحبتی از مشخصات و قیمت اسمارت فون‌های سری اوشن به میان نیامده است، اما مطمئنا با نزدیک شدن به تاریخ ۱۲ ژانویه، گزارش‌های بیشتری از آنها خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اچ‌تی سی درگیر نحسی شده، حتی آیفون 8 رو‌ بزنه کسی ازش‌ نمیخره. بنظرم اچ تی سی و سونی از لحاظ کیفیت خیلی‌خیلی‌ خوش ساختن اما بلد نیستن مثل سامسونگ و اپل جنسشون رو به مردم بفروشن…