کاهش سرعت رشد درآمد هواوی

کاهش سرعت رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته

هواوی امسال یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان بود. این غول چینی امسال از گوشی های اندرویدی جذابی همچون میت 9، پی 9 و آنر مجیک رونمایی کرد که هر کدام به نوبه خود موفق شدند طرفداران بی‌شماری را به سمت استفاده از محصولات این برند بکشانند. با تمام این تفاسیر و موفقیت‌ها، بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده رشد درآمد هواوی نسبت به سال گذشته میلادی با کاهشی محسوس روبه‌رو بوده است.

سال گذشته ما گزارش سرعت رشد درآمد هواوی را چیزی حدود 35 درصد اعلام کرده بودیم، این درحالیست که سال جاری این میزان به 32 درصد کاهش یافته است. البته که این بدان معنا نخواهد بود که سال 2016 برای هواوی بهتر یا بدتر است، چرا که بسیاری از عوامل در به دست آمدن درآمد یک شرکت تاثیر گذار هستند. به گزارش رویترز، اریک ژو (Eric Xu) یکی از مدیران چرخشی شرکت هواوی در یک ایمیل به کارمندان خود عنوان کرده است:

سال 2016 همانند رفت و آمد گله ای از قوهای سیاه و سپید (از هر دو نظر سیاسی و اقتصادی) در سراسر جهان بود. با این وجود، ما همچنان بر استراتژیمان متمرکز بودیم و با پیشرفت، ارزش واقعی را به مشتریانمان ارائه کردیم.

کاهش سرعت رشد درآمد هواوی
تاثیر مستقیم ترامپ بر روی کاهش سرعت رشد درآمد هواوی

وی ادامه می‌دهد که این شرکت چینی با وجود عدم اطمینان نسبت به قضایای سیاسی و اقتصادی جهان، خودش را نشان خواهد داد. با ورود دونالد ترامپ از ماه آینده به دفتر کاریش در کاخ سفید، از شما کمکی بر نمی‌آید اما متعجب تاثیری که بر روی شرکت هواوی خواهد گذاشت می‌شوید.

هواوی زمانی که به طور جدی‌تری پا به عرصه بازار موبایل گذاشت، کسب رتبه دومین تولیدکننده برتر گوشی های هوشمند در جهان و گرفتن جایگاه اپل را هدف گذاری کرد، اما این به نظر می‌رسد با نفوذی که اپل در ایالات متحده پیدا کرده است، این امر بسیار سخت‌تر از گذشته شده است. چنین تلاشی از سوی برند هواوی می‌تواند توسط رئیس جمهور جدید به شدت ناسیونالیسم ایالات متحده، با کندی و سختی روبه‌رو شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*