برنامه سامسونگ فوکوس

با برنامه سامسونگ فوکوس ، مدیریت کارها را لذت‌بخش کنید

برنامه سامسونگ فوکوس (Samsung Focus) یک اپلیکیشن موبایلی سودمند همه کاره است که به کاربران اقتصادی کمک خواهد کرد تا بر روی آن چیزی که باید، تمرکز کنند. از جمله مواردی که با استفاده از این اپلیکیشن موبایلی با بهره‌وری بیشتری انجام می‌شود می‌توان به دسترسی به ایمیل‌ها (دسترسی توسط چند حساب کاربری)، تقویم، یادداشت، مخاطبین و غیره اشاره کرد که در یک رابط کاربری بسیار خوب گنجانده شده‌اند سامسونگ فوکوس را باید از جمله برنامه های مبتنی بر تب ها بدانیم.

هر تب می‌تواند اطلاعاتی را ایجاد، اولویت بندی و یا انجام وظایف شما را کارآمد‌تر کند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند خیلی سریع یک تقویم را بر اساس محتویات ایمیلیشان بسازند. این ابزارهای ارتباطی همگی با یک قابلیت جستجوی یکپارچه همراه شده‌اند تا کاربر دقیقا همان چیزی را که می‌خواهد، بدون هیچ زحمتی پیدا کند. با استفاده از تب فوکوس، کاربران می‌توانند خلاصه‌ای از اطلاعیه‌ها (Notifications) را به سبک کارت‌ها مشاهده کنند که می‌تواند از طریق تنظیمات، شخصی سازی شود. علاوه بر این، سامسونگ فوکوس یادآورها و پیشنهاداتی نظیر پیوستن به یک کنفرانس تلفنی در زمانی مناسب را نیز ارائه می‌کند.

برنامه سامسونگ فوکوس

رابط کاربری ساده این برنامه، از یک نوار اطلاع رسانی و یک کلید عملیات شناور بهره می‌برد که به کاربران امکان کنترل بیشتری را نسبت به محیط کار می‌دهد. همچنین، از آنجایی که این اپلیکیشن قادر به سینک شدن با کامپیوتر است، کاربران می‌توانند در هر کجا و در هر زمانی که خواستند، اطلاعات را بین دو دستگاه خود منتقل کنند. به طور کلی ویژگی های سامسونگ فوکوس همگی از مدیریت ایمیل ها گرفته تا شماره گیری در یک کنفرانس تلفنی، به منظور استفاده بهینه از زمانتان در حین انجام کار در خدمت شما خواهند بود.

آشنایی با قابلیت های برنامه سامسونگ فوکوس

Keyword Setup

برنامه سامسونگ فوکوس

با استفاده از یک نصب آسان برای کلمات کلیدی در تب فوکوس، این برنامه به شما نوتیفیکیشن و یا ایمیلی که پیشتر در آن‌ها از کلمات کلیدی نظیر «کنفرانس» و یا هر چیز دیگری که شما تنظیم کرده‌اید استفاده شده، نشان می‌دهد. این قابلیت به کاربران اطمینان خواهد داد که هیچ گاه اطلاعات ضروریشان را از دست نخواهند داد.

Priority Sender

برنامه سامسونگ فوکوس

یک قابلیت جذاب که به شما امکان می‌دهد به صورت اولویت بندی شده ایمیل‌ها را ببینید.

Conerence Call

برنامه سامسونگ فوکوس

با برنامه سامسونگ فوکوس ، ساخت کنفرانس تلفنی به مراتب راحت‌تر از گذشته خواهد بود. کاربران اینک می‌توانند یک درخواست مکالمه را به صورت مستقیم با این اپلیکیشن برای فرد مورد نظر ایمیل کرده و با یک ضربه با آن تماس بگیرند.

History

برنامه سامسونگ فوکوس

این اپلیکیشن به صورت خودکار ایمیل ها و رویدادهای زمان بندی را مرتب سازی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی پیام‌ها و قرارهای ملاقات قبلی را مشاهده کنند.

  • دانلود برنامه سامسونگ فوکوس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*