گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 2017 هر سه ضد آب هستند

تایید شد؛ گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 2017 هر سه ضد آب هستند

هفته‌ی گذشته تصویری از دعوتنامه‌ی سامسونگ برای حضور خبرگزاری‌های کشور مالزی در رویداد رونمایی از مدل 2017 سری گلکسی A منتشر شد که تاریخ رونمایی از این میان رده‌ های جدید این کمپانی را مشخص کرد. با اینکه این اتفاق قرار است در کمتر از یک هفته‌ی دیگر و در روز پنجم ژانویه (پانزدهم دی ماه) رخ دهد، اما اطلاعات کمی از گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 2017 وجود دارد.

گویا سامسونگ در وب‌سایت نسخه‌ی آلمانی خود، صفحات پشتیبانی از مدل 2017 گلکسی A3 و گلکسی A5 را به وجود آورده است، اما همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، خبری از گلکسی A7 2017 در این سایت نیست. البته این به معنای آن نخواهد بود که شاهد رونمایی از این محصول در رویداد پیش رو نیستیم، زیرا چند روز پیش پوستری از سوی منابع چینی منتشر شد که نشان می‌داد پرچمدار این سری، یعنی مدل A7، نیز به همراه دو دیوایس دیگر در کنفرانس پنجم ژانویه معرفی خواهد شد.

گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 2017 هر سه ضد آب هستند

جزییات ضد آب بودن گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 2017

پیش‌تر تقریبا در تمام در پوسترهای تبلیغاتی و تصاویری که از نسخه‌ی جدید میان رده‌های سری A سامسونگ منتشر می‌شد، دیده بودیم که همه‌ی آنها به نوعی به قابلیت مقاومت در برابر آب و فعالیت در محیط های مرطوب اشاره دارند. حالا خبر خوب این است که لی جویی سیانگ (Lee Jui Siang)، نایب رئیس بخش موبایل و تجارت آی تی سامسونگ در کشور مالزی، ضد آب بودن این سه اسمارت فون را تایید کرده و در توییتی که در زیر مشاهده می‌کنید، این موضوع را علنا رسانه‌ای کرده است:

سامسونگ بر روی این موضوع تمرکز کرده است که مرزهای ممکن برای فراهم کردن نوآوری‌های تاثیرگذار را گسترش دهد. به عنوان رهبر دنیای صنعت موبایل، ما سری گلکسی A سامسونگ (سال 2017) را طراحی کرده‌ایم تا بتواند نیاز مصرف‌کنندگان آگاه مبتنی بر مد روز را پاسخ دهد.

این اسمارت فون‌های جدید از یک طراحی برتر بهره می‌برند و به رنج گسترده‌ای از قابلیت‌های دیوایس‌های پرچمدار نظیر برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برای اولین بار در این رده برخوردار خواهند بود.

بنابراین قابلیت ضد آب بودن، یکی از نکات ویژه‌ای است که برای اولین بار در میان‌رده‌های سری A سامسونگ رخ می‌دهد و از همین حالا خیلی از خریداران می‌توانند بر روی آن حساب ویژه‌ای باز کنند. با وجود این که هنوز اطلاعاتی از مشخصات این سه اسمارت فون وجود ندارد، اما به احتمال زیاد گوشی های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 2017 دارای نمایشگر سوپر آمولد به همراه پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*