Blue Experience : تلفن هوشمند با طعم فيسبوک!

از زمانی که شایعاتی مبنی بر ورود فیسبوک به دنیای اسمارتفون ها منتشر شد ، همه روزه عکس ها و طرح هایی از اسمارت فون فیسبوکی منتشر می شود و تعدادی از طرح ها به حدی جذاب هستند که واقعا هیجانی وصف نشدنی را به ما می دهد. The Blue Experience نام طرح دیگری برای اسمارت فون فیسبوک است شخصی به نام Tolga Tuncer خالق آن می باشد.در ادامه با معرفی دو نمونه تلفن هوشمند فیسبوکی که توسط این طراح خوش ذوق خلق شده با گجت نیوز همراه شوید.

طرح شماره يک با نام Blue Experience 1 :

 اولین چیزی که در این اسمارتفون جلب توجه می کند اندازه و سایز آن می باشد. ۱۷.۵ در ۵.۵ سانتیمتر اندازه ای است که طراح برای آن در نظر گرفته است و این اندازه به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی با فیسبوک کار کند.
بدنه آن از یک نوع آلیاژ مخصوص آلومینیومی ساخته شده و رنگ آبی آن واقعا جذابیت دو چندانی به آن داده است. طراحی آن شبیه به ” گوه” (Goveh) می باشد و این امتیاز را به آن می دهد که بر روی هر سطحی که قرار گیرد خودنمایی کند. این امر باعت خواهد شد که در جیب شما نیز به راحتی قرار گیرد (البته به نظر من کمی برای جیب ما بزرگ است.)
دکمه Home آن نیز از نکات مهم این دستگاه می باشد که به شکل Like می باشد و کار با آن در فیسبوک راحتی خاص خود را دارد. شما چه فکر می کنید؟ زیباست ، نه؟

طرح شماره دو با نام Blue Experience 2 :

 طرح دوم با نمونه قبلی تا حدودی متفاوت است. این تلفن همراه مخصوص فیسبوک که Blue Experience 2 نام دارد در واقع یک تلفن همراه کشویی با بدنه ای آلمونیومی است که ظاهری تقریبا ساده دارد. یک دکمه تقریبا بزرگ مخصوص Like و همچنین دکمه Instagram نیز برروی آن وجود دارد.


منبع: Blue Experience 1 :  yankodesign

منبع: Blue Experience 2 :  yankodesign

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*