آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 / وان پلاس 3 تی

آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 / وان پلاس 3 تی منتشر شد

ماه گذشته، کمپانی وان پلاس اعلام کرد که پس از یک برنامه ریزی بلند مدت، آخرین روزهای سال 2016 میلادی آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 / وان پلاس 3 تی، (OnePlus 3 / OnePlus 3T) دو پرچمدار نوظهور خود را منتشر می‌کند. امروز آخرین روز سال 2016 میلادی است و تا ساعاتی پیش هیچ خبری از این به روزرسانی نبود. حال خوشبختانه از سوی این شرکت رسما اعلام شده است که آپدیت اندروید نوقا برای این دو گوشی اندرویدی چینی در راه است.

تا پایان شب به تدریج اندروید نوقا برای وان پلاس 3 تی / وان پلاس 3 به صورت کامل منتشر می‌شود

کارل پی (Carl Pei)، بنیانگذار کمپانی چینی وان پلاس در توییتر خود رسما تایید کرده است که نسخه پایدار اندروید نوقا هم اکنون آماده بوده و تا ساعات آینده در دسترس کاربران گوشی های وان پلاس 3 تی و وان پلاس 3 قرار خواهد گرفت. تا پیش از این ما مطمئن نبودیم که کاربران گوشی های مذکور چه زمانی آپدیت نوقا را دریافت خواهند کرد، اما اینک دیگر می‌توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که فارغ از اینکه شما اهل کدام کشور هستید، کمی زودتر و یا دیرتر تازه ترین نسخه از سیستم عامل موبایلی کمپانی گوگل را بر روی گوشی های خانواده وان پلاس 3 خود تجربه کنید.

کارل پی (@getpeid) 31 دسامبر 2016

نسخه پایدار OTA اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی آماده شده است. به تدریج تا انتهای شب این به روزرسانی عرضه خواهد شد.

البته اگر شما تا دریافت نسخه پایدار این به روزرسانی نمی‌توانید تحمل کنید، باید بگوییم که در حال حاضر نسخه‌ی آزمایشی این به روزرسانی می‌توانید آن را از طریق تالار گفتگوی مربوط به این گوشی ها دریافت کنید. هرچند که این نسخه از آپدیت نوقا برای وان پلاس 3 تی در دسترس بوده و کاربران نسخه اصلی وان پلاس 3 قادر به نصب این نسخه آزمایشی نخواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*