گوشی ویوو وی 5 پلاس با دو دوربین سلفی اوایل بهمن رونمایی می‌شود

گوشی ویوو وی 5 پلاس با دو دوربین سلفی اوایل بهمن رونمایی می‌شود

کمپانی چینی ویوو (vivo) که ماه نوامبر سال گذشته اسمارت فون ویوو وی 5 را روانه‌ی بازار کرد، حالا قصد دارد که مدل پلاس از آن گوشی را نیز تولید کند که این مدل دارای ویژگی‌ منحصر‌به‌فردی خواهد بود. گویا این سازنده‌ی چینی با تولید گوشی ویوو وی 5 پلاس (vivo V5 Plus) که دارای دو دوربین سلفی است، برنامه‌های ویژه‌ای برای طرفدارانش در نظر خواهد داشت.

لحظاتی پیش تصویری از دعوتنامه‌ای که ویوو برای خبرگزاری هندی ارسال کرده است، منتشر شده که در آن تاریخ رونمایی از این محصول برای رویدادی در روز بیست و سوم ژانویه (۴ بهمن ماه) برنامه‌ریزی شده است. همان‌طور که در تصویر این دعوتنامه مشخص است، این برند چینی احتمالا تمرکز ویژه‌ای بر روی قابلیت‌های دوربین گوشی ویوو وی 5 پلاس خواهد داشت و شاید هم همانطور که در این متن درج شده است، خبرنگاران هندی شاهد «بزرگترین انقلاب در عرصه‌ی دوربین های سلفی» باشند.

گوشی ویوو وی 5 پلاس اولین اسمارت فونی نیست که دوربین سلفی دوگانه دارد

نکته‌ی واضح این است که ویوو وی 5 پلاس دارای دوربین سلفی با ساختار دوگانه خواهد بود و این موضوع از تصویر دو لنز بر روی دعوتنامه قابل تشخیص است. در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعی از مشخصات سخت افزاری، قیمت و تاریخ عرضه‌ی وی 5 پلاس در دسترس نیست و تنها می‌توانیم به دوربین سلفی دوگانه‌ی آن اشاره داشته باشیم.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دو اسمارت فون ال جی وی 10 (LG V10) و لنوو وایب اس 1 (Lenovo Vibe S1) که به ترتیب در ماه‌های اکتبر و نوامبر سال ۲۰۱۵ رونمایی شدند، اولین تلفن‌های همراه هوشمندی بودند که با برخورداری از دوربین‌های سلفی دوگانه روانه‌ی قفسه‌ی فروشگاه‌ها شدند. به‌کار‌گیری دو لنز در تولید دوربین‌های سلفی می‌تواند امکاناتی نظیر زوم اپتیکال، افزایش عمق میدان عکاسی و حتی امکان تغییر فوکوس تصاویر بعد از ثبت آنها را در اختیار کاربران قرار دهد و در زمانه‌ای که میلیون‌ها کاربر روزانه به طور مرتب از قابلیت‌های دوربین جلو استفاده می‌کنند، چنین امکاناتی می‌تواند فروش محصول جدید ویوو را کاملا دگرگون کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*