لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017 معرفی شد

سال گذشته لنوو برای نخستین بار از لپ تاپ های فوق باریک تجاری یوگا ایکس وان خود رونمایی کرد و پس از یک سال درخشش عالی در بازار کامپیوتری، این شرکت از نسخه جدید لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017 (Lenovo ThinkPad X1 Yoga 2017) را پرده برداری کرد.

اگر با نسل گذشته این لپ تاپ آشنایی ندارید، لازم به ذکر است بدانید که آن بسیاری از ویژگی های لپ تاپ ایکس وان کربن، از طراحی گرفته تا سخت افزار داخلی را به ارث برده است. با این حال یوگا از وزن بسیار کمی برخوردار است و با استفاده از یک قلم دیجیتایزر قدرتمند و نمایشگر اولد، می‌تواند گزینه ایده آلی برای خریداری باشد.

از نظر نمای خارجی، لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017 یک کامپیوتر سرسخت است که می‌تواند مقاومت خوبی را از خود به جای بگذارد (200 آزمون استاندارد لنوو را پشت سر گذاشته است). امسال، این کامپیوتر همچنین در رنگ نقره‌ای نیز روانه بازار خواهد شد که نخستین نقطه تمایز آن نسبت به نسل گذشته است.

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017

این لپ تاپ با وزن 1.490 گرم به مراتب نسبت به مدل ایکس وان کربن با وزن 1.100 گرم سنگین‌تر است، اما از نظر درگاه های ارتباطی هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد: 2 درگاه USB نوع C (تاندربولت 3 اینتل)، 3 درگاه USB 3.0، درگاه HDMI، درگاه native RJ45، میکرو اس دی و میکرو سیم کارت. البته یک درگاه اضافه فول سایز USB نوع A نیز در مدل ایکس 1 کربن قرار دارد. توجه داشته باشید که درگاه native RJ45 یک پورت کوچک است که نیازمند یک دانگل RJ45 خواهد بود.

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017

بزرگ‌ترین تفاوت این لپ تاپ با مدل ایکس وان کربن 2017، یک قلم دیجیتایزر است. نسخه 2017 ادیتیشن آن از الاستومر جدیدی بهره می‌برد که باعث می‌شود نوشتن کاربران به مراتب طبیعی‌تر از گذشته شود. ما بی صبرانه مشتاق استفاده از این قلم هستیم، چرا که نسخه اصلی آن را آزمایش کرده‌ایم. این قلم با استفاده از یک داک داخل لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017 (Lenovo X1 Yoga 2017) قرار می‌گیرد و شما هیچ مشکلی برای خارج کردن آن نخواهید داشت. همچنین شارژ آن نیز برای ساعت‌ها استفاده، بسیار سریع انجام می‌شود.

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017

همیشه لپ تاپ های سری یوگا کمپانی لنوو، چند حالته هستند. این بدان معناست که شما می‌توانید در حالت های مختلفی از آن‌ها بر روی دست و یا میز (حالت لپ تاپ، تبلت، با استند و خیمه‌ای) استفاده کنید. ورود امنیتی این لپ تاپ نیز کارای مشابه مدل ایکس وان کربن خواهد داشت: شما می‌توانید با استفاده از اسکنر اثر انگشت و یا اسکن سه بعدی صورتتان با استفاده از دوربین حاوی مادون قرمز وارد سیستم شوید. اسکن صورت شما در نسخه 2017 لپ تاپ لنوو X1 Yoga رنگ و بوی تازه‌ای به خود دیده و از ویندوز هلو (Windows Hello) استفاده می‌کند.

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017

لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017 در سه مدل مختلف

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017 (Lenovo ThinkPad Yoga 2017) در سه مدل مختلف از نظر نمایشگر روانه بازار خواهد شد. مدل نخست مجهز به یک نمایشگر ال سی دی آی پی اس با وضوح Full HD یا 1920×1080 پیکسل است. این مدل پایه بیشترین عمر باتری را نیز در بین مدل های این لپ تاپ به ارمغان میاورد. نسخه دوم از یک نمایشگر ال سی دی آی پی اس WQHD با رزولوشن 2560×1440 پیکسل یا 2K بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری بهتر و با کیفیت‌تری را به نمایش گذاشته و خواندن نوشته را راحت‌تر کند. سر انجام مدل دیگری نیز وجود دارد که از یک نمایشگر اولد با وضوح WQHD بهره می‌برد که بدون شک بهترین مدل در بین این سه خواهد بود.

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان یوگا 2017

لازم به ذکر است مدل اولد این لپ تاپ کاملا خاص بوده (در هیچ لپ تاپ 14 اینچی نمی‌توانید یک نمایشگر اولد بیابید) و نه تنها از 100 درصد گرمای رنگ Adobe RGB پشتیبانی می‌کند، بلکه قادر است نسبت کنتراست و وضوح رنگ مشکی را نزدیک‌ترین حالت ممکن به حالت طبیعیشان به نمایش بگذارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*