آيا بايد منتظر تبلت جديد HTC در رويداد IFA2012 باشيم؟

شرکت HTC قبلا تبلتی با نام HTC Flyer را وارد بازار کرد که زیاد با موفقیت همراه نبود، شاید هم دلیل اصلی آن قیمت این دستگاه بود.اما به تازگي تصاويري از تبلت جديد HTC با طراحي منحصر به فرد و صفحه نمايشي بزرگ منتشر شده که احتمال دارد HTC اين تبلت را در نمايشگاه IFA2012 معرفي نمايد.

وبسایت pocketnowتصاویری از یک تبلت مرموز و ناشناخته را منتشر کرده است که بیشتر شبیه به یک مانیتور قابل حمل به نظر می رسد. ظاهرا پشت آن از پلی کربنات ساخته شده است و در مجموع طراحی به سبک اسمارت فون HTC One X دارد که دارای لبه هایی گرد می باشد.

این دستگاه قطعا یک دستگاه اندرویدی است اما تقاوت های جزئی در رابط کاربری آن دیده می شود که البته از HTC انتظار چنین چیزی را می توان داشت. یکی از موضوعاتی که عجیب به نظر می رسد و نمی توان آن را درک کرد این موضوع است که چرا ۲ دوربینی که در جلو و پشت این تبلت قرار دارند، هر دو در پایین دستگاه می باشند.

در مجموع جای دوربین عقب زیاد مهم نیست، اما دوربین جلو ظاهرا در جای بدی قرار دارد. البته هنوز هم نمی توان مطمئن بود که آیا این یک نمونه اولیه است یا HTC سعی در امتحان کردن موضوعات مختلفی دارد و یا این دستگاه نهایی است، اما یک چیز مسلم است و آن دیدن حداقل یک تبلت از این شرکت در رویداد IFA2012 می باشد.


منبع : pocketnow

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*