رونمایی از حافظه هوشمند لنوو برای ذخیره اطلاعات به صورت وایرلس

رونمایی از حافظه هوشمند لنوو برای ذخیره اطلاعات به صورت وایرلس

بعد از معرفی چندین لپتاپ، تبلت و گجت های هوشمند کاربردی، حالا نوبت به رونمایی از یکی دیگر از محصولات هوشمند خانگی لنوو رسیده است. این کمپانی چینی در جریان کنفرانس رسمی خود در نمایشگاه CES 2017 ساعاتی پیش از حافظه هوشمند لنوو (Lenovo Smart Storage) رونمایی به عمل آورده است. یک هاب زیبا که قرار است نیازهای کاربران حرفه‌ای برای ذخیره‌ی اطلاعات را برآورده کند.

این هاب هوشمند را می‌تواند برای ذخیره‌ی اطلاعات تا سقف ۶ ترابایت به کار برد. لنوو در ساخت این حافظه هوشمند تمام توان خود را به کار گرفته است تا کاربران در خانه و به همراه دیگر اعضای خانواده‌شان بتوانند از آن به عنوان بانک اطلاعاتی خود بهره ببرند. حافظه هوشمند لنوو از ارتباط وایرلس دو بانده پشتیبانی کرده و کابران مختلف با استفاده از چندین دیوایس می‌توانند به آن متصل شده و اطلاعاتاشان را همگام‌سازی (سینک) کنند؛ بنابراین هیچ عضوی از خانواده از این تکنولوژی جذاب محروم نخواهد ماند و می‌توانند از هر نقطه‌ای در جهان، اطلاعات و فایل‌های خود را با دیگر اعضای خانواده‌ی خود به اشتراک بگذارند.

کمپانی سازنده می‌گوید که این هاب هوشمند برای ذخیره‌سازی ایمن و جفت به جفت طراحی شده است و به کاربران امکان می‌دهد که اطلاعات خود شامل تصاویر، موسیقی و فایل‌های ویدیویی را با امنیت بالا بر روی آن ذخیره کرده و به راحتی بتوانند دیتای خود را مدیریت کنند. یکی از قابلیت‌های حافظه هوشمند لنوو این است که با بهره‌گیری از پلتفرم نرم افزاری تشخیص چهره می‌تواند با دقت بسیار بالایی، تصاویر خانوادگی را بر اساس چهره‌های موجود در آنها طبقه‌بندی کند و به طور اتوماتیک دسته‌های مرتب و منظمی از عکس‌های افراد مختلف را برای کاربران بسازد.

مدل‌های مختلفی از حافظه هوشمند لنوو به فروش خواهد رسید

رونمایی از حافظه هوشمند لنوو برای ذخیره اطلاعات به صورت وایرلس

سیستم ذخیره‌سازی چند‌لایه‌ی این هاب می‌تواند تا حداکثر ظرفیت ۶ ترابایت خریداری شود و علاوه بر امکان انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا از طریق پورت یو اس بی، کاربران می‌توانند از راه دور نیز به آن متصل شوند و اطلاعات را بین دیوایس‌های مختلف به اشتراک بگذارند. کاربران همواره قابلیت مدیریت کامل بر روی تمام عملکردهای این بانک اطلاعاتی را خواهند داشت و قابلیت سینک خودکار (Auto Sync) بر روی حافظه هوشمند لنوو به آنها این امکان را میدهد که با وارد شدن به رنج وای فای مشخص داخل خانه، تمام اطلاعاتشان را به صورت خودکار بر روی این هاب ذخیره کرده و از آنها فایل پشتیبان تهیه کنند.

لنوو برای مدل پایه‌ی این محصول قیمت ۱۳۹.۹۹ دلاری تعیین کرده است و امکان سفارش این هاب در حافظه‌های مختلف در فصل بهار و از ماه می سال جاری وجود خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*