ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos

با ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos خانه هوشمند را به راحتی مدیریت کنید

اسمنوس (Smanos) شرکتی هلندی و واقع در آمستردام بوده و در حوزه امنیت بی‌سیم و اجزای خانه‌های هوشمند فعالیت می‌کند. در جریان نمایشگاه CES 2017، ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos رونمایی شد که در نظر دارد تا مدیریت یکپارچه لوازم هوشمند منزل را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این کنترلر دارای یک صفجه نمایش لمسی 7 اینچی بوده و از طریق آن می‌توان ویدیوهای دوربین مدار بسته و اطلاعات ارسالی از سوی دیگرسنسورهای امنیتی و هوشمند را مشاهده کرد. به کمک ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos تمامی دستگاه‌های نظارتی به صورتی یکپارچه زیر نظر کاربر خواهند بود.

اتصالات و سازگاری را باید هسته مرکزی ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos دانست. سازگاری با فناوری‌ وای فای و همچنین تکنولوژی Z-Wave به منظور اتصال بدون سیم به دستگاه‌های مختلف، از مزایای بسیار مهم این کنترلر محسوب می‌شوند. در واقع این دستگاه به عنوان یک کنترل پنل و ایستگاه نظارتی شناخته شده و کاربر را قادر می‌سازد تا به ترموستات‌ها و لوازم گرمایی، لوازم روشنایی و تمامی لامپ‌ها، زنگ درب منزل (اف اف)، قفل‌های هوشمند و مخصوصا دوربین‌ها و سنسورهای امنیتی اتصال پیدا کرده و آن‌ها را مدیریت کند.

گفتنی است شیارهای جداگانه‌ای به منظور اتصال سیمکارت تحت شبکه‌های 3G و یا 4G و همچنین قرار دادن کارت حافظه جانبی در درون ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos تعبیه شده‌اند و به وسیله آن‌ها می‌توان اطلاعات ذخیره شده از دوربین‌های مدار بسته و دیگر دستگاه‌های هوشمند را هم داخل حافظه دستگاه و هم در فضای ابری در اینترنت ذخیره کرد. گفتنی است ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos با اسپیکر آمازون اکو (Amazon Echo)، اسپیکر نست (Nest) و همچنین قفل‌های درب Z-Wave سازگاری دارد.

ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanosریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos را به فضای ابری متصل کنید

به لطف ذخیره اطلاعات بر روی فضای ابری توسط ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos ، کاربر قادر خواهد بود تا با نصب اپلیکیشن اندروید و یا آی او اس Smanos بر روی دستگاه هوشمند خود، از هر جایی سیستم‌های خانگی را نظارت و کنترل کند. این کنترل یک باتری استاندارد پشتیبان داشته و به محض اینکه حجم نیروی آن به انتهای خود نزدیک می‌شود، به صورت خودکار به کاربر هشدار می‌دهد. گفتنی است به خاطر دسترسی به فضای ابری تخصیص داده شده و یا دریافت هر گونه سرویس دیگری از ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos ، نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ماهیانه و اشتراک وجود ندارد. تنها هزینه بر گردن کاربر، مربوط به جابه‌جایی داده از طریق شبکه 3G و یا 4G و همچنین ارسال پیام کوتاه خواهد بود.

علاوه بر نظارت همه جانبه بر سیستم‌های امنیتی منزل و عمل‌کردن در نقش مرکز فرماندهی به منظور مدیریت بر اجزای خانه هوشمند، ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos به سنسورهای دما و رطوبت یکپارچه نیز مجهز شده است. وضعیت کنونی خانه به صورت مداوم بر روی صفحه نمایش به تصویر کشیده شده و این امکان وجود دارد تا از طریق اپلیکیشن موبایل، از راه دور نیز بر آمار و ارقام مربوط به وضعیت منزل نظارت داشت. این قابلیت مخصوصا زمانی که کاربر منزل خود را برای مدت زمانی طولانی و به قصد سفر به مناطقی دور ترک می‌کند، بسیار کاربردی خواهد بود. به کمک ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos می‌توانید وضعیت خانه دوم و ویلایی خود را که در خارج از شهر قرار داشته و کمتر به آن سر می‌زنید را به طور مداوم چک کنید. اگر هر زمانی دما و رطوبت از میزان استاندارد خود فراتر رفت، از طریق اپلیکیشن موبایل کاربر سریعا متوجه وضعیت نابسامان خانه خواهد شد.

ریموت کنترل همه کاره لمسی Smanos قرار است تا بعد از رونمایی در نمایشگاه سی ای اس 2017، در ربع سوم سال جاری به صورت محصولی تجاری عرضه شود. گفتنی است هنوز قیمت دستگاه مشخص نیست.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*