موبایل ال جی جی 6

موبایل ال جی جی 6 از نمایشگری به نام “فول ویژن” بهره می‌برد

در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز به کار نمایشگاه موبایل بارسلونا (MWC 2017) زمان باقی مانده، ساعاتی پیش برخی اطلاعات پیرامون ویژگی‌های نمایشگر موبایل ال جی جی 6 (LG G6) که قرار است امسال در مدل‌های مختلفی به بازار آید منتشر شد.

اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان به برند ال جی بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت کره‌ای سال گذشته گوشی جی 5 (LG G5) را با طراحی ماژولار به بازار عرضه کرد که علی رغم بهره‌مندی از قابلیت‌های بسیار قابل قبول، نتوانست فروش خوبی را در بازار تجربه کند. حال تمامی اخبار منتشر شده از سوی منابع وابسته به ال جی متفق القول هستند که موبایل ال جی جی 6 فاقد طراحی ماژولار است، با این حال شرکت کره در نظر دارد این گوشی پرچمدار را در نسخه‌های مختلف به بازار عرضه کند.

در همین حال شنیده می‌شود که ال جی این محصول را به نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2880 پیکسل یا +QHD تجهیز کرده که برخی از آن با نام فول ویژن “Full Vision” یاد می‌کنند. در حالی که شرکت‌هایی مانند هواوی معتقدند نمایشگرهای فول اچ دی همچنان برای به‌کارگیری در گوشی‌های هوشمند مناسب است، شرکت کره‌ای ال جی قصد دارد از اولین پنل موبایلی +QHD جهان در موبایل ال جی جی 6 استفاده کند.

علاوه بر وضوح تصویر این نمایشگر بدون حاشیه کناری که قادر است تصاویری با نسبت 18 به 9 را ارائه کند، ال جی قصد دارد از فناوری جدید لمسی خود هم در آن استفاده کند. در سوی دیگر شنیده می‌شود که ال جی 6 اولین گوشی سری جی ال جی خواهد بود که به دلیل بهره‌مندی از نوار عایقی دور نمایشگر، به قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب هم تجهیز شده است.

مشخصات احتمالی موبایل ال جی جی 6

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به تراشه مرکزی اسنپدراگون 835، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، قابلیت شارژ بی سیم، بهره‌مندی از اندروید 7 نوقا در کنار دستیار صوتی جدید گوگل، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هرکاریم بکنه ترکیب گوشیهاش زشته و چنگی به دل نمیزنه

    • نمیدونم چرا اینقدر تو ایران طراح و مهندس زیاد شده.هیچی از گوشی و تکنولوژی سرشون نمیشه نظر میدن.پس نه سامسونگ اپل خوبن که گوشی هاشون منفجر میشن بعدش میگن ببخشید.شما برین همون نوکیا ساده رو بگیرین بابا